Advertisement

Semih Erden, İddiaları Yanıtladı

Beşiktaş Milangaz'ın yeni transferi Semih Erden, bugün bir gazetede milli takım ile ilgili çıkan iddialar hakkında bir açıklamada bulundu..

TBF resmi sitesinde yer alan röportajında, bugün bir gazetede yayımlanan “Seni İstemiyoruz” başlıklı haberde, Semih Erden’in A Milli Takım 2011 FIBA Avrupa Şampiyonası aday kadrosundan sakatlığı nedeniyle çıkarıldıktan sonra tekrar kampa çağırıldığı, ancak Kaptan Hidayet Türkoğlu’nun kendisine, “Takım olarak seni aramızda istemiyoruz” demesi üzerine milli pivotumuzun 12 Dev Adam ile bağlarını kopardığı ileri sürülmüştü.

Gazetede yer alan bu iddiaları yalanlayan Semih Erden, haberin tamamen hayal ürünü olduğunu ve Hidayet Türkoğlu’nun konuyla ilgili demecinde gerekli yanıtı verdiğini belirterek başladığı konuşmasında; “Zaten Hidayet ağabey gerekeni söylemiş. Bizim aramızda hiçbir şekilde bir kırgınlık, tatsızlık yok. Ama bu haberlerin nereden çıktığını da gerçekten merak ediyorum. Hepsi tamamen hayal ürünü. Benim Milli Takım’dan ayrılma sebebimin Hidayet ağabey değil, sakatlıklarım olduğunu herkes biliyor. Böyle bir haberin çıkması beni açıkçası çok üzüyor. Bitmiş bir olayı tekrar gündeme getirmek hoş değil. O yüzden söylenecek pek fazla şey yok. Benim anlatmak istediğim Hidayet ağabey ile aramızda bir problem olmadığı. Kendisinin de söylediği gibi arımızda ağabey-kardeş ilişkisi var. Dolayısıyla iddialar tamamen hayal ürünü” dedi.

Milli basketbolcumuz, böyle haberlerin kaleme alınmasına anlam veremediğini vurgularken, “Herkes derece bekliyordu. Bize de yakışan oydu, derece almamız gerekiyordu ve o güce sahiptik. Ama sonuçta bu bir turnuva ve favoriler de bazen başaramıyor. Orada olmadığım için detayları tam olarak bilmiyorum ve ne olup ne bittiğini kestiremiyorum. Ama Milli Takım’ı neden yıprattıklarını da anlamış değilim. Adı üstünde; Milli formayı giyiyor ve Türk Bayrağı için savaşıyorsun. Çok üzücü, söyleyecek bir şey bulamıyorum. Bir şey söylediğin zaman da herkes istediği tarafa çekiyor. Dolayısıyla bunu burada kapatıp bir nokta koymak, Milli Takım’ı ve oyuncularını kesinlikle rahat bırakmak gerekiyor. Çünkü seneye bizim için yeni bir sayfa açılacak” şeklinde konuştu.

Sakatlık süreciyle ilgili bilgiler de veren Semih Erden, çok ağır ameliyatlar geçirdiğini hatırlatarak; “Her ne kadar dışarıdan gözükmese de bunu yaşayan bilir. Milli Takım’a girdim, elimden geleni yaptım. Milli formayı gururla taşıyorum ve hak ettiğimi düşünüyorum. Sonuna kadar da mücadele ettiğime inanıyorum. Milli Takım ile 25-30 günlük bir kamp geçirdim. Hem sağlığım, hem de şampiyonaya yetişmem için çok ciddi çalışmalar yapıldı. Ama sonunda gördük ki ağırlarım tekrar başladı. Omzuma bir darbe aldım ve yeniden ağrı hissettim. NBA’deki doktorlarım 6 ay oynamama raporu vermişti. Ama ben 3 aydan sonra başladım ve elimden geleni yaptım. Şu anda kasığımda ufak bir sıkıntım var, omzum daha iyiye gidiyor. Umarım yeni takımımla savaşmaya başlarım.” dedi.
Semih Erden, İddiaları Yanıtladı Semih Erden, İddiaları Yanıtladı Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 19:08 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.