Advertisement

Antalya BŞB'den Flaş Transfer!

Lige Serdar Apaydın önderliğinde hazırlanan Antalya BŞB, flaş ve sükseli bir transfere imza attı. Senelerdir TBL'de neredeyse gezmediği takım kalmayan yıldız (!) Nedim Dal ile anlaştılar ve oyuncu şu sıralar devam etmekte olan Cevat Soydaş Turnuvası'nda benchte oturuyormuş. 36 yaşındaki Nedim Dal'ın ne amaçla (!) transfer edildiği de gerçekten merak konusu. Sormak istiyorum Apaydın'a, artık koşmaya bile hali kalmayan üstelik 36 yaşına gelen Nedim'i ne diye almış?

Eminim ki TBL'deki diğer takımlar çok üzüldüler Nedim'i kaçırdıklarına. Ama olsun, seneye Antalya'dan ayrılır ve o mutheşem smaçlarına başka takımlarda da devam eder. 37 yaşında, yıllanmış şarap olur artık, bakarsınız bacak arası bile yapar...

Vay arkadaş.. Vay..
Antalya BŞB'den Flaş Transfer! Antalya BŞB'den Flaş Transfer! Reviewed by Adsız on 16:45 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.