Advertisement

Selçuk Üniversitesi'nde Yeni Coach Kavasoğlu

TB2L ekiplerinden Selçuk Üniversitesi, yeni sezon için tecrübeli teknik adam Aclan Kavasoğlu ile anlaşma sağladı..

Aclan Kavasoğlu’nu Konya’ya davet eden ve dün yapılan uzun görüşmelerin ardından prensip anlaşmasına varılarak el sıkışan Selçuk Üniversitesi Kulübü Başkanı Yunus Derebağ; “Yönetim ve transfer komitesi üyelerimiz ile temaslarımızı sürdürüyoruz. Yönetim kurulu olarak oy birliği içerisinde şehrimize davet etmeye karar verdiğimiz antrenör Aclan Kavasoğlu ile Konya’da buluştuk. Yapılan görüşmelerin ardından her noktada anlaştık ve el sıkıştık. Liglerdeki yerimiz netleştikten sonra yapacağımız güçlü transferler ile önümüzdeki günlerde gücümüzü ve iddiamızı sürdüreceğiz” dedi.

Aclan Kavasoğlu ile yapılan görüşmeye Başkan Yunus Derebağ’ın yanı sıra Hakan Faydasıçok, Hasan Alım, Kerem Öten ile Ahmet Özen katıldı. Anlaşmanın ardından Konya’da bulunmaktan duyduğu memnuniyeti dile getiren Aclan Kavasoğlu, “Burada çok iyi niyetli ve fedakar yöneticiler ile karşılaştım. Konya’yı ve basketbolseverlerin ilgisini zaten biliyordum. Ama başkan ve yöneticiler ile yapılan görüşme sonrası çok doğru bir karar verdiğimi daha iyi anladım. Burada yönetim ile ortak hedefimiz kesinlikle kalıcı başarılar için olacaktır” dedi.
Selçuk Üniversitesi'nde Yeni Coach Kavasoğlu Selçuk Üniversitesi'nde Yeni Coach Kavasoğlu Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 18:04 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.