Advertisement

Beşiktaş'ın Yenilerinden Değerlendirmeler

Geçtiğimiz sezonu 3 kupayla kapatan, yeni sezonda da ülkemizi Turkish Airlines EuroLeague'de temsil edecek olan Beşiktaş'ın iki yeni transferi, yeni sezonla ilgili değerlendirmelerde bulundu. Siyah-Beyazlıların iki ezeli rakibinden kadrosuna kattığı Tutku Açık ve Gasper Vidmar, BJK TV ve BJK.com.tr'ye açıklamalar yaptılar..

Siyah-Beyazlıların Fenerbahçe Ülker'den renklerine bağladığı Gasper Vidmar, Türk statüsüne geçmek için görüşmelerin halen devam ettiğini açıkladı. Beşiktaş ile antrenmanlara başlayan Gasper Vidmar'ın BJK TV'ye yaptığı açıklamalar, Kulübün internet sitesinde de yayımlandı..

Türk pasaportu alabilmek için menajerinin Türkiye Basketbol Federasyonu ile görüşmeler yaptığını bildiren Vidmar, yeni takımıyla ilgili olarak; "Menajerim bana Beşiktaş'ın yeni çalıştırıcıyla yeni bir takım kurduğunu söyledi. Bana teklif yapıldığında hiç düşünmeden kabul ettim. Beşiktaş, köklü tarihi ve müthiş taraftar topluluğuyla çok güçlü bir kulüp. Beşiktaş taraftarının önünde oynayacak olmak beni çok heyecanlandırıyor. Türkiye'de bulunduğum sürede Beşiktaş taraftarının ne kadar iyi ve ateşleyici bir topluluk olduğuna şahit oldum. Takım için her zaman en iyisini yapıp Beşiktaş'ın kazanması için mücadele edeceğim. Türk pasaportu alabilmek için benim adıma menajerim federasyonla görüşmeleri sürdürüyor. Sonuç ne olacak zaman gösterecek" dedi.


Beşiktaş'ın deneyimli oyuncusu Tutku Açık ise, Siyah-Beyazlıların geçen sezon elde ettiği başarıyı tekrar yakalamak istediklerini ifade etti..

Beşiktaş Kulübü'nün resmi internet sitesine açıklamalar yapan Açık, geçen sezon elde edilen başarılardan sonra bu sezon da başarı çıtasının yüksek olduğunu belirterek, "Şampiyon bir takıma geldim. Sezona hazırlanmaya devam ediyoruz. Yeni arkadaşlar var, yabancı oyuncularımız geliyor. Bir alışma süreci olacak, bunu da hazırlık etabında gidereceğimizi düşünüyorum. Şu anda çıta çok yüksekte, geçen seneki başarıyı yakalamaya çalışacağız. Bunun kolay olmadığını biliyoruz ama sahada elimizden ne geliyorsa yapıp, geçen seneki başarıyı yakalamak istiyoruz" ifadelerini kullandı.

Beşiktaş'ın yeni sezonda mücadele edeceği Turkish Airlines EuroLeague'in zor geçeceğini düşündüğünü kaydeden Açık, Avrupa arenasındaki hedeflerini, "Öncelikle Beşiktaş'ın Euroleague'de ilk senesi olduğu için biraz zor geçeceğini düşünüyorum. Zaten Euroleague zor bir lig. Sertlik seviyesi ve oyuncu kalitesi çok yüksek olan bir lig, ama gruba baktığımız zaman 2 takım hariç diğer takımlar birbirini yenebilecek güçte. Erman Kunter'in verdiği taktikler doğrultusunda ilerleyeceğiz. İlk senemizde, ilk hedefimiz gruptan çıkmak olacak" şeklinde değerlendirdi.
Beşiktaş'ın Yenilerinden Değerlendirmeler Beşiktaş'ın Yenilerinden Değerlendirmeler Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 21:48 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.