Advertisement

Ataman, Lakovic'i Düşünmüyor

Galatasaray Medical Park'ın deneyimli antrenörü Ergin Ataman, yeni sezon ile ilgili görüşlerini Lig TV'de paylaştı. Özellikle, Lakovic konusunda açıklamalarda bulunan Ataman; ”Lakovic yeni kadroya ve sisteme uymuyor. Daha doğrusu biz bu pozisyon için Domercant’ı seçtik. Lakovic’in 1 yıl daha sözleşmesi var. Menajeriyle konuyu görüştük. Kendisine teklifler var. Orta yolu bulacağız” dedi.

İşte Ataman’ın öne çıkan açıklamaları;

* Beşiktaş’ta de sezon sonunda beklentiler karşılanmadı. Bende gurur duyduğum Türkiye’nin en büyük camiası Galatasaray’a geldim.

* Erceg ile ilgilendik ama CSKA devreye girince vazgeçmek zorunda kaldık. Ondan daha iyi bir oyuncu olan Macvan ile anlaştık.

* Gordon’u çok tutmak istedik ama Efes büyük bir teklif yaptı. Lucas hem Oktay hoca ile çalışmak hem de Avrupa Ligi’nde oynamak istedi.

* Lakovic geçen sene çok katkı veremedi. Benim sistemimde çok fazla verimli olamayacağını düşünüyorum. Domercant’ı tercih ettik.

* Shipp’in sakatlığı konusunda endişelerimiz vardı. Hawkins’i geçen seneki performansı, winner özelliği nedeniyle tercih ettik.

* Kaimakoglu ile anlaşmaya yakındık fakat Avrupa Ligi takımları devreye girince sabırla beklediğimiz Macvan ile anlaştık.

* İstediğim bütün oyuncuları alma şansım oldu. Galatasaray yönetimine bu güvenden ve desteğinden dolayı çok teşekkür ederim.

* Oktay Mahmuti’ yi kutluyorum ve teşekkür ediyorum. Çok iyi bir yerli ve genç oyuncu kadromuz var.

* Bu genç yerli kadronun üstüne İlkan, Engin, Cenk gibi eklemelerde oldu. Önümüzdeki 5-6 yıl milli takımın çekirdeğini oluşturacak bir kadro.

* Bu büyük kulüp yapımız ve vizyonumuzla kısa bir süre içinde Avrupa Ligi’nde daimi olacağımız düşünüyorum.

* Galatasaray basketbol takımı katılacağı her kupada şampiyonluk hedefleyecektir.

* 2 yaşındaki oğlum bile 3 kupa diye baskı yapıyor. Bunu başarmış biri olarak yine yapacağıma inanıyorum.

* Fenerbahçe Ülker, yabancı hoca olarak en iyi 3 isimden birini aldı. Pianigiani’nin başarılı olacağını düşünüyorum.

* Türk hocalar şu anda Avrupa’da bir numara.


İçerik: BasketDergisi
Ataman, Lakovic'i Düşünmüyor Ataman, Lakovic'i Düşünmüyor Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 17:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.