Advertisement

Türknas: "Karar beni zor durumda bıraktı"

Beko Basketbol Ligi ekiplerinden Pınar Karşıyaka'da genel menajer Levent Türknas ile yollar ayrıldı. Kaf Kaf'ta Türknas'ın yerine genel menajerlik görevine Selim Çınar getirildi. Levent Türknas ise bugün bir açıklamada bulundu.

Levent Türknas bu konu ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:

''Bir yılı aşkın bir süredir Pınar Karşıyaka'da gururla sürdürdüğüm Genel Menajerlik görevinden dün itibari ile ayrılmış bulunuyorum.

Benim açımdan zamansız ve etik olmayan bir ayrılık kararı oldu bu. Bu karar yönetim tarafından sezon başı alınmış olsaydı belki normal karşılanabilirdi. Ama ekibi kurduğumuz, tüm hazırlık programlarını organize ettiğimiz ve daha da önemlisi diğer tüm takımların idari ve teknik kadrolarını tamamlamış olduğu bu dönemde alınmış olması açıkçası beni zor durumda bıraktı.

Geçtiğimiz sezon başında 2009 yılından beri Genel Menajerliğini yaptığım ve Avrupa Şampiyonası Elemeleri oynama başarısı gösteren Azerbaycan Basketbol Milli Takımından hiç düşünmeden ayrılıp göreve gelmiştim, ardından geçen sezon Türkiye Ligi ve Avrupa Eurochallange kupasında çok büyük başarılara ekip olarak imza atarak herkesin takdirini kazandık, İzmir'e aldığımız Final Four organizasyonunu ekibim ve ben kusursuz bir şekilde alnımızın akıyla gerçekleştirdik. Camiamıza unutulmaz bir sezon yaşattık.
   
Bu süre zarfında omuz omuza çalıştığım başta İdari ve Teknik ekibime, Karşıyaka'ya gelmeme vesile olan ve bana inanan Başkan Mutlu Altuğ ve yönetimine, koşul ne olursa her maç tribünlerde yer alan eşsiz Karşıyaka taraftarına, görev aldığım süre içinde bana güvenerek destekleyen ve yaptığımız işleri takdir eden herkese çok teşekkür ederim."
Türknas: "Karar beni zor durumda bıraktı" Türknas: "Karar beni zor durumda bıraktı" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 19:37 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.