Advertisement

Sipahi: "Kadroda yer almazsam sıkıntı olmaz"

2013 Avrupa Basketbol Şampiyonası'nda mücadele edecek A Milli Takım'ın aday kadrosunda yer alan genç oyun kurucu Kenan Sipahi, kendisi için örnek aldığı oyuncularla beraber antrenman yapmasının ve maçlara çıkmasının dahi gurur verici olduğunu söyledi.

Kenan Sipahi, Anadolu Ajansı'nda yer alan röportajında; "A Milli Takım kadrosunda bulunmak bile bana büyük gurur veriyor. Avrupa Şampiyonası kadrosunda yer almadığım takdirde benim için hayal kırıklığı olmayacak. Avrupa Ligi'nin tecrübesini ve sertliğini alıp, bir şeyler öğrendikten sonra NBA'ye gitmeyi düşünüyorum" açıklamalarında bulundu.

Kenan Sipahi, A Milli Takım aday kadrosunda bulunmanın bile gurur verici olduğunu belirterek, "Burada inanılmaz oyuncularla beraber antrenmanlar yapıyoruz. Onlarla birlikte oynuyorum. Bu beni bazen heyecanlandırıyor. Kariyerim açısından çok önemli. Hidayet Türkoğlu ve diğer oyuncuları eskiden televizyondan izliyordum. Şimdi onlarla birlikte antrenmanlara çıkıyorum ve maçlar oynuyorum. Gurur verici bir şey" dedi.

Kadrodaki her oyuncunun basketbolu çok iyi bildiğini vurgulayan 18 yaşındaki oyuncu, "Bu benim için büyük artı oluyor. Tecrübeli oyuncuların liderliği ve arkadaşlığı örnek teşkil ediyor. Çok güzel şeyler öğreniyorum. Avrupa Şampiyonası'nda da güzel maçlar çıkaracağımıza inanıyorum" ifadelerini kullandı. 

Kenan Sipahi, Slovenya'da gerçekleştirilecek 2013 Avrupa Şampiyonası'nda kadroda bulunmamasının kendisi için hayal kırıklığı olmayacağını dile getirdi. Aday kadroda bulunmanın bile kendisini mutlu ettiğini anlatan milli basketbolcu, şunları söyledi: "Şampiyonaya gitmeyi kim istemez. Her milli oyuncu Avrupa Şampiyonası'nda oynamak ister. Ama Avrupa Şampiyonası kadrosunda yer almadığım takdirde benim için hayal kırıklığı olmayacak. Daha çok gencim. Burada olmak, bir şeyler öğrenmek ve kariyerim için çok önemli. Çok tecrübeli oyuncular var. Benden sonra en genç oyuncu Doğuş Balbay. Ondan bile bir şeyler öğrenmeye çalışıyorum. Kadroda yer almak veya alamamak gibi bir derdim yok. Burada ne kadar zaman geçirirsem büyük avantaj olur."

TOFAŞ gibi genç oyunculara şans veren bir takımda olmasının avantaj olduğunu kaydeden milli oyuncu, "Genç oyuncuların süre alması zor oluyor. Bu bakımdan TOFAŞ bizim için büyük bir fırsat. Kulüp her şeyi genç oyunculara göre ayarlıyor. Bu nedenle kulüpteki oyuncuların kariyerleri daha iyi noktalara gidiyor. Mehmet Okur gibi bir örneği var. Genç oyuncu ne kadar oynayacağını performansıyla belirler. Onların süre alması için forma verilmeli" şeklinde konuştu.

Kenan Sipahi, kariyerinde önce Euroleague'de tecrübe edinmek istediğini, ardından NBA'ye gitmeyi amaçladığını söyledi. Her oyuncu gibi kendisinin de NBA'de oynamayı çok istediğini belirten genç basketbolcu, "Bunun Avrupa Ligi'nde oynamadan olacağını düşünmüyorum. Avrupa Ligi'nin tecrübesini ve sertliğini alıp, bir şeyler öğrendikten sonra NBA'ye gitmeyi düşünüyorum" ifadelerini kullandı.

Türk basketbolunda oyun kurucu konusunda sıkıntı olup olmadığı sorusunu ise Kenan Sipahi şu şekilde yanıtladı: "Kerem Tunçeri bu sene kadroya çağrılmadı. Kadroda Ender Arslan, Barış Ermiş ve Doğuş Balbay var. Sinan Güler de bir numara oynuyor. Kendisini bu konuda çok geliştirdi. Bence bu konuda sıkıntı varsa da birkaç yıl içinde çözümlenecektir. Herkes gelecek için beni gösteriyor. Başka oyuncular da var. Sıkıntı olmayacaktır. Çok iyi oyun kurucu basketbolcular yetişiyor."
Sipahi: "Kadroda yer almazsam sıkıntı olmaz" Sipahi: "Kadroda yer almazsam sıkıntı olmaz" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 17:54 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.