Advertisement

Taştimur: "Zamanın Olin'in lehine çalışacağını biliyorum"

Beko Basketbol Ligi'nin ikinci hafta mücadelesinde Banvit'e deplasmanda 62-51 mağlup olan Olin Edirne'nin deneyimli antrenörü Gökhan Taştimur, karşılaşma sonrası yaptığı açıklamada, hakemleri ve her iki takımı kutladı.

Taştimur, Banvit'in uzun süre birlikte oynamanın avantajını kullandığını belirterek: "Gerek birbirlerine olan oyun alışkanlıkları, gerekse derin kadrosuyla maçın sonunda daha diri ve dirençli kalmaları kazanmalarını sağladı. Her iki takımın da sahaya savunma sertliği koyduğunu ve iyi mücadele ettiğini düşünüyorum. Bundan dolayı hem Banvit'i, hem kendi takımımı kutluyorum. Kadroya ufak-tefek takviyeler yapıp eksiklerimizi gidereceğiz. Zamanın Olin'in lehine çalışacağını biliyorum. Hakemler de mücadeleci oyuna ortak oldular ve çok kontaklı maçı iyi yönettiler. Onları da sert basketbola verdikleri katkıdan dolayı tebrik ediyorum."

Taştimur, Yambol maçında sakatlanan Mehmet Yağmur’u riske etmemek için Banvit maçında oynatmadığını söyledi.

Yağmur’u kazanma hırsı yönüyle kendisine benzettiğini ifade eden Taştimur, “Mehmet, Yambol maçında arka adalesinden sakatlandı. Bandırma deplasmanına gitmeden önceki antrenmanlarda da tedirginliği nedeniyle yüzde 50′siyle çalıştı. Bu haftaki Hacettepe Üniversitesi karşılaşmasına daha fazla önem verdiğimiz için Bandırma’ya götürmemeyi uygun buldum. Bu sırada da genç takımımızla çalışmalarına devam etti. Herkesin bilmesi gerekir ki; Mehmet Yağmur, Olin ailesinin önemli bir parçasıdır” dedi.

Taştimur: "Zamanın Olin'in lehine çalışacağını biliyorum" Taştimur: "Zamanın Olin'in lehine çalışacağını biliyorum" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 17:19 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.