Advertisement

Karaman: "NBA'e, hazır olduğumda gideceğim"

Fenerbahçe Ülker'in yeni transferi İlkan Karaman, sarı-lacivertli takıma gelme fırsatı doğduğunda daha iyi olacağını düşündüğü söyledi. İlkan, NBA'e ise kendisini hazır hissettiğinde gitmek istediğini belirtti..

Galatasaray Kulübü'nün daha önce özel sözleşme yaptığı, ancak Fenerbahçe Ülker'e transfer olan İlkan Karaman, AA muhabirine yaptığı açıklamada, sarı-lacivertli takıma severek ve isteyerek geldiğini vurgulayarak, “Bana Fenerbahçe'ye gelme şansı doğdu. Ben de önüme bakarak, geleceğimi değerlendirerek burada daha iyi olacağımı düşündüm. Takımda severek mücadele edeceğimi düşündüğüm için Fenerbahçe'yi seçtim. Burada oynamayı çok istedim” dedi.

Artık bu konunun gündeme getirilmesini istemediğini kaydeden genç oyuncu, “Durumu dışardan görüp de yorum yapanlar var. Ama bu durum bende baskı oluşturmaz. Kendi kariyerim için en iyi olanı, geleceğim açısından en mantıklı olanı yapmak istiyorum. Zamanla göreceğiz” diye konuştu.

Fenerbahçe Ülker'de beraber oynadığı oyuncuların, çok tecrübeli ve kariyerli olduğunu vurgulayan İlkan, onlardan kendisine katabileceği çok şey olduğunu belirtti. Genç oyuncu, THY Avrupa Ligi'nde bu sezon ilk kez oynayacağını dile getirerek, şöyle devam etti: “Avrupa Ligi'nde ilk defa oynayacağım. Avrupa Ligi'nde iyi bir şeyler yapmak, takıma katkı vermek benim için çok önemli. Takım arkadaşlarım da beni çok destekliyorlar. O yüzden Türkiye Ligi'nde ve Avrupa Ligi'nde de çok başarılı olacağımıza inanıyorum. Her şey antrenörle benim elimde. Ben yeteri kadar çalışıp, yeteri kadar doğru işleri yaparsam şans bulacağıma inanıyorum. Antrenör Pianigiani de zaten beni destekleyen bir teknik adam. Bana çok yardımcı oluyor. Takım çok yeni, zamanla oturacaktır. Bu takımda forma bulup, iyi işler yapacağımı düşünüyorum.”

NBA 2012 draftında Brooklyn Nets tarafından 57. sıradan seçilen İlkan, hazır olduğunda NBA'e gitmek istediğini söyledi. Genç oyuncu NBA'de kalıcı olmak istediğini vurgulayarak, “NBA'e hazır olduğumda gitmek istiyorum. Gidip de 1-2 sene sonra dönmek istemiyorum. NBA'de kalıcı olmak istiyorum. O yüzden hazır olacağım zamana kadar bekleyeceğim. İki sene mi, 3 sene sonra mı olur, onu zamanla göreceğiz” dedi.

Türk oyunculardan NBA'de Ersan İlyasova'nın performansını beğendiğini kaydeden İlkan, “Ersan NBA'de çok güzel performans sergiliyor. Onu beğenerek takip ediyorum. Orada çok da güzel bir yer edindi. İnşallah devam eder. Mehmet Okur da örnek aldığım Türk oyuncular arasında” şeklinde konuştu. Vücudundaki dövmelerin kendisi için birkaç özel anlamı olduğunu belirten İlkan Karaman, “Dövmelerimde sevdiğim insanların isimlerinin baş harfleri, doğum tarihleri var. Onunla birlikte meleklerle çiçeklerle süsledim” dedi.

İlkan Karaman, A Milli Basketbol Takımı'nın 2013 Avrupa Şampiyonası Elemeleri'nde kendisine verilen şansı iyi değerlendirdiğini söyledi. Bir iki maç kötü gitmesine rağmen çok güzel bir kapanış maçı oynadıklarını anlatan İlkan, “Tanjevic bu takımda bana çok bulunmayacak şans verdi. Ben bunu iyi değerlendirdim. Gelecek sene ağabeylerimiz de milli takım için devreye girecek. Önümüzdeki yıl Avrupa Şampiyonası kadrosunda olmayı istiyorum. Milli formayı terletmek benim için çok büyük bir gurur. Milli takımda kalıcı olmayı isterim” diyerek sözlerini tamamladı.

Karaman: "NBA'e, hazır olduğumda gideceğim" Karaman: "NBA'e, hazır olduğumda gideceğim" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 19:55 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.