Advertisement

"Fenerbahçe'de Oynamaya Özenerek Bakmıştım"

Fenerbahçe Ülker'in genç oyuncusu İlkan Karaman, NTV Spor'un sorularını yanıtladı. Galatasaray ile Fenerbahçe arasında kriz yaşanmasına neden olan genç oyuncu, transfer hikayesinden, hedeflerine kadar pek çok konuda önemli açıklamalar yaptı..

Kariyerinde adım adım yükseldiğini ve en büyük hamlesini Fenerbahçe Ülker'e gelerek yaptığını söyleyen İlkan Karaman, "Adım adım yükseliyorum. Her kulüpte farklı tecrübeler edindim. Farklı oyuncularla, yöneticilerle ve antrenörlerle çalıştım. Hepsinden birşeyler alarak yoluma devam ediyorum. İnşallah hep de yükselerek devam edeceğim. Tofaş'tan sonra Karşıyaka, benim için çok büyük bir adım oldu. Orada çok şey kattım kendime. Ordan sonra da buraya gelerek, en büyük hamleyi yaptığımı düşünüyorum. Burası da inşallah çok güzel geçecek, benim kariyerim için güzel bir başlangıç olacak" dedi.

Özellikle geçen sezon Karşıyaka formasıyla önemli tecrübeler edindiğini belirten genç oyuncu, "Geçen sene Hakan Demir'le çalıştım. Gerçekten bana çok şey kattı. Sahadayken bana çok güven verdi. Ben de bu şansı iyi değerlendirdiğimi düşünüyorum. Onunla birlikte çalıştım ve kendime de çok şey kattığımı gördüm. Güzel bir sezon oldu Karşıyaka'da benim için. Türkiye Ligi'nde ve Eurochallange'da farklı tecrübeler edindim" diye konuştu.

Daha önce televizyondan izlediği yıldızlarla, bu sezon THY Euroleague'de forma giyeceğini ifade eden İlkan, "Bu sezon Euroleague olduğu için çok heyecanlıyım. Televizyonda devamlı takip ettiğim oyunculara karşı bu sezon bire bir oynama şansı bulacağım. O yüzden bu Fenerbahçe ile Euroleague'de şans bulduğum için heyecanlıyım ve mutluyum. Bunu da en iyi şekilde değerlendirmek istiyorum" değerlendirmelerinde bulundu.

Fenerbahçe'ye geldiği için çok mutlu olduğunu ve özellikle Mike Batiste'ye hayranlık duyduğunu söyleyen İlkan Karaman, "Ben daha altyapılardayken, Mike Batiste'yi izlerdim. Çok özenerek bakardım. Şimdi aynı takımda olmak gerçekten çok enteresan hissettiriyor. Bir de bu kadar tecrübeli oyuncuyla idman yapmak, bana çok şey katıyor, katacak da. Onlarla birlikte güzel bir sezon geçireceğim, kendime de çok şey katacağım. Fenerbahçe'de oynamaya her zaman özenerek bakmıştım. Çok güzel bir camia burası. Çok değişik bir atmosfer var burada. Buraya geldiğim için çok mutluyum" ifadelerini kullandı.

Mirsad Türkcan'ın jübilesinin atmosferinden çok etkilendiğini dile getiren Mirsad Türkcan'ın jübilesinde benim de Fenerbahçe ile ilk maçımın olması, benim içim bambaşka birşeydi. Mirsad Türkcan'ın jübile maçı ise inşallah benim de ileride böyle bir jübilem olur dediğim bir maçtı. İnanılmaz bir atmosferdi. Tüylerim diken diken oldu gerçekten. Işıklar kapandı, Mirsad abi çocuğunu aldı kucağına... Ben bunları hissettiysem, onun ne hissettiğini düşünemiyorum bile" diye konuştu.

NBA'de tuttuğu bir takım olmadığını ancak Kevin Garnett'i hayranlıkla izlediğini ve onunla 5 Ekim'de karşılıklı oynama şansı da bulacağını belirten İlkan, "Bu yaz draft edilmeyi bekliyordum. Ancak bazı insanlar için bu biraz sürpriz oldu. Mirsad abinin yolundan gitmeyi düşünüyorum. Onun gibi güzel bir kariyer sahibi olmak istiyorum. NBA'e gittiğim zaman da orada kalıcı işler yapmak istiyorum. NBA'de tuttuğum bir takım yok. Hangi maç denk gelirse onu izliyorum. Ancak oyuncu olarak özellikle Kevin Garnett'i çok beğenerek izliyorum. Hatta 5 Ekim'de burada Boston Celtics ile maçımız var. O nedenle de çok heyecanlıyım. Kendisiyle karşılıklı oynama fırsatı bulacağım" şeklinde konuştu.

Takım olarak bu sezonki hedeflerini de değerlendiren genç yıldız, "Bu sene takım gerçekten çok iyi ve tecrübeli. Herkes ne yaptığını iyi biliyor. Türkiye'de en iyi noktada olacağımı düşünüyorum. Euroleague'de de hedefimiz Final Four. Fenerbahçe taraftarı, buraya ilk geldiğimden bu yana bana sahip çıktı, çok büyük destek verdi. İnşallah bu sene ben de onlara çok güzel bir basketbol izleteceğim" diyerek sözlerini tamamladı.

"Fenerbahçe'de Oynamaya Özenerek Bakmıştım" "Fenerbahçe'de Oynamaya Özenerek Bakmıştım" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 03:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.