Advertisement

Galatasaray'da İlginç Gelişme

Galatasaray Medical Park Kadın Takımı’nda ilginç gelişmeler yaşandı. Yaklaşık iki hafta önce Sarı – Kırmızılılar Cem Akdağ ile anlaşmış ve takımın şekillenmesi için gerekli çalışmalar başlamıştı. Ancak bugün (10.05.2012) prensip anlaşması iptal oldu ve Galatasaray Medical Park, yeni sezonda çok büyük ihtimalle Ekrem Memnun tarafından yönetilecek..

Cem Akdağ, bu konudaki gelişmeleri BasketDergisi sitesine anlattı. Akdağ; “Yaklaşık 10-12 gün önce ben Kuzey Kıbrıs’tayken beni Galatasaray Sportif Direktörü Murat Tümer aradı. Benimle anlaşmak istediklerini söyledi. Prensipte anlaştık. Daha sonra menajerim maddi konuları konuştu. Ben de ‘tamam’ dedim ve artık transfer son aşamadaydı. Bu sırada hatta sizle konuşmuş ve sözleşme imzalayacağımı söylemiştim. Ben transfer için çalışmalara başladığım dönemde 9-10 gün bekledim. Ses çıkmadı. Bugün telefonum çaldı. Arayan Murat Tümer’di. Bana anlaşmanın olmadığını söyledi. Sanırım başka bir antrenör ile anlaşılmış. Hayırlı olsun” dedi.

Galatasaray Medical Park’ın bu sürecin ardından, Anadolu Efes yardımcı antrenörü Ekrem Memnun ile anlaşması bekleniyor.
Galatasaray'da İlginç Gelişme Galatasaray'da İlginç Gelişme Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 20:37 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.