Advertisement

Fenerbahçe Ülker - Beşiktaş Milangaz Maçının Ardından..

Beşiktaş Milangaz'ın, Beko Basketbol Ligi Play-Off çeyrek final serisi ikinci maçında Fenerbahçe Ülker'i Fenerbahçe Ülker Arena'da 74-77 mağlup ederek adını yarı finale yazdırdığı karşılaşmanın ardından her iki takımın da deneyimli teknik adamları karşılaşma ve seri ile ilgili değerlendirmelerde bulundular..

Bu sezon hem EuroChallenge Cup hem de Spor Toto Türkiye Kupası zaferinden sonra ligde de ezeli bir rakibini eleyerek yarı finale yükselen Beşiktaş Milangaz'ın deneyimli antrenörü Ergin Ataman, tarihi bir sezon geçirdiklerinin altını çizerek şunları söyledi:

"Beşiktaş için tarihi sezon devam ediyor. Herkes bizden üçüncü kupayı da istiyor. Biz de ona kilitlendik ve akıllı baskebol oynuyoruz. Bugün de ancak Fenerbahçe Ülker’i bu şekilde yenebilirdik. Genelde düşük tempoda tuttuk. Bir tek ikinci periyotta rotasyonda sıkıntımız oldu. Dengemiz bozuldu. Ama ikinci devre aynı beş ile oynadık. Birkaç dakika dışında bunu değiştirmedik. Topu iyi çevirdik. İstediğimiz hücumu yaptık. Savunmada da onların paniklemesini bekliyorduk. Fenerbahçe Ülker geçen yılın şampiyonu. Onları 2-0 geçmek çok önemli. Şimdi Galatasaray Medical Park’a konsantre olacağız. Ersin Dağlı da seride hazır olacak. İlk yarı Mehmet’e kızdım istediğimi veremediği için ama Kartal katkı verdi.

Özellikle Ersin Dağlı gelince bu sorunu çözeriz. Arroyo da oynamayı seven bir oyuncu. Sakatlık olmadığı sürece oyun kurucu sorunu olmayacaktır. Baskı altında olacak taraf Fenerbahçe Ülker’di. Kafamda tabii ki yenilirsek üçüncü maçın olduğu vardı. Oyuncuların üstünden de baskıyı bu şekilde aldık. Bu rahatlığın faydasını kullandık. Basketbol oynamaya geldik. Şans da bizden yanaydı."


Konuşmasında ayrılık sinyalleri veren Fenerbahçe Ülker'in Hırvat antrenörü Neven Spahija ise karşılaşma ve takımdaki geleceği ile ilgili olarak şunları söyledi; "Kabul edilemez bir yenilgi aldık. Bizden daha iyi oynayan bir takıma kaybettik. İkinci yarıda neler olduğunu anlamak mümkün değil. İlk yarıda iyiydik ama ikinci yarı zayıf kaldık. Oyun hakkında aklımızı yitirdik. Bu sürede Beşiktaş istikrarlı oynayıp fayda sağladı. Üç gün önceye dönmeliyim. O gün konuşmadım hakemler hakkında. Bugün hakemler dürüst yönetim gösterince iki takım da kazanma şansını ortaya koydu. İlk maç utanç vericiydi. Ergin Ataman’ı tebrik ettim ama Beşiktaş 49 faul attı. 5 oyuncu 5 faul aldı. Arroyo-Bonsu-Hawkins toplamda 5 faulu yoktu.

Kontratım bitti ve bunları daha önce söylemek istememiştim. Fenerbahçe Ülker’in bu maçı kazanma şansı yoktu. Biz kriz yaşayabiliriz ama büyük kulübüz. Haksızlıklar olmamalı. Recep Ankaralı en iyi hakemlerden biri olması nedeniyle hayal kırıklığım daha büyüktü. Bu 3 gün boyunca birilerinden özür bekledik. Ama Recep Ankaralı ve Murat Biricik benim kariyerimi yapmadı. Onlardan korkmuyorum. Net bir mesaj gönderiyorum. Bütün Avrupa bilecek. Kimler onları koruyor bilemiyorum.

Pislikleri halının altına süpüremezsiniz. Benim burada çalışıp çalışacağım önemli değil. Hakemler benim kariyerimi yapmadı. Bu kadar rahat karar vermelerinin nedeni kim? Kim onları koruyor? Bir çok insan bunu düşünüyor ama söyleyemiyorum. Bir şeyi söylüyorsam bunun değeri vardır. İlk maçta bunu söylememenin nedeni hakemleri baskı altına almamaktı.

Sezonumuz tam bir hayal kırıklığıydı. Büyük bir rapor hazırlayacağım nedenleri anlatacağım, sorumluluk alacağım konuyla ilgili. Herkese teşekkür ediyorum. Uzun yıllar koçluk yaptım. Deneyimim var. Kontratım konuşulunca üzülüyorum Bu sezon çok düşük performans sergiledik. Kimseye benim kontratımı konuşmasını istemedim. Sezonu bitirelim dedim. Böyle bir sezondan sonra yönetim devam etmek istemez."
Fenerbahçe Ülker - Beşiktaş Milangaz Maçının Ardından.. Fenerbahçe Ülker - Beşiktaş Milangaz Maçının Ardından.. Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 01:45 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.