Advertisement

Derbinin Ardından..

Beşiktaş Milangaz'ın, Beko Basketbol Ligi Play-Off yarı final serisi ikinci maçında Galatasaray Medical Park'ı deplasmanda 72-81 mağlup ederek seride durumu 1-1'e getirdiği karşılaşmanın ardından her iki takımın da deneyimli teknik adamları, karşılaşma ile ilgili değerlendirmelerde bulundular..

Galatasaray Medical Park antrenörü Oktay Mahmuti, karşılaşma ile ilgili olarak yaptığı kısa değerlendirmede; "Beşiktaş Milangaz’ı tebrik ediyorum. Seriler kolay bitmez. Bunun için 3 maça kazanana kadar oynanıyor. Nasıl kazandıysak öyle kaybettik. Duygularımıza kapıldık. Maalesef aklımızdan ziyade duygularımızla oynadık. Bu bize baskı hissettirdi. Kötü oynadık. İkinci yarı adam değiştiler, bu da ikili oyunlarımızı bozdu." açıklamasında bulundu..


Beşiktaş Milangaz'ın deneyimli antrenörü Ergin Ataman ise, özellikle yardımcı coach Yağızer Uluğ'un bu galibiyette çok önemli payı olduğunu belirterek; "Maçın başında bugün daha iyi başladık. İlk periyotta başa baş geçti. İkinci periyotta biz daha öndeyiz ve son dakika içinde yaptığımız hamlelerle devreyi başa baş bitirdik. Galatasaray kendi düzeni içinde oynamaya devam ediyordu. Ekstra oyuncuları Savovic ve Göksenin’den katkı aldılar. İkinci yarıda değişik bir şey yaptık. Dünkü antrenmanda Yağızer Uluğ bana önemli bir şey söyledi. İki maçta da farklı şeyler yaptığımızı söyledi ve yine bir sürpriz yapmalıyız dedi. Ben de her şeyi yaptık, yapacak bir şey kalmadı dedim. Her ikili oyuncu adam değişmeli dedi bu kez Yağızer. Aklıma yattı ama kararı vermemiştim. Dinlenirken bu kez Yağızer mesaj atıp bu savunmayı düşünmemi istedi. Ben de ikinci yarı yapacağız dedim ve devre arasında karar verdik. Değişmeli bir savunma yaptık ve düzen dışına çıkardık. O savunmayı yapan 5 kişiyi hiç değiştirmedik. Kumardı bu ve istediğimizi aldık ve galibiyeti çıkardık sadece seri eşitledi." dedi..

Pazar günü Sinan Erdem Arena'da oynanacak karşılaşma ile ilgili olarak da taraftarının desteğine ihtiyaçları olduğunun altını çizen Ataman; "Bugün itibariyle 8 bine yakın bilet satılmış durumda tarihin en büyük atmosfer olacaktır. Burada tabii ki taraftarın coşkuyu paylaşıp o atmosferini yaşatmasını bekliyoruz. Son saniyeye kadar final mücadelesini vereceğiz. Tüm taraftarı fair play içinde takımımızı desteklemeye çağırıyorum." diyerek sözlerini tamamladı..
Derbinin Ardından.. Derbinin Ardından.. Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 23:52 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.