Advertisement

Cüneyt Erden: "Yaşananlar Kara Bir Leke"


CÜNEYT ERDEN: Yaşananlar kara bir leke…

Mesaj TV’de yayınlanan Basketbol Aktüel programına pazartesi akşamı konuk olan Beşiktaş Milangaz’lı Cüneyt Erden çok önemli açıklamalar yaptı.

İbrahim Demir’in hazırlayıp sunduğu programda sezon başında Siyah Beyazlı kulüple yaşanan problemleri anlatan Erden kontratım devam ettiği için kulüpte kaldım dedi.

“ O süreci geçmemiz gerekiyordu sonuçta kontratımız sürüyordu ama kulüpte feshetmek istiyordu. Bizde karşılıklı anlaşarak feshedebileceğimizi söyledik, sonrasında Haziran 15 ile 30 arasında bizim idman yapmamızı söylediler. 15 gün boyuncu günde 3 idman yaptık. Açıkçası yıldırma politikası olarak diyemiyorum günde 3 idman yapma konusunu. Bu haberin ardından bizde aramızda konuşarak ligin bittiği 1 Mayıs tarihinden itibaren 45 günlük tatil yaptık artık çalışabiliriz dedik ve 15 gun boyunca günde 3 antrenman yaptık. Yaz döneminde günde 3 idman yapmak ve aralarda hiç boş zamanın olmaması oldukça sıkıntıydı bizim adımıza. En sonunda kulüpten antrenmanı bitirin haberi geldi. 
Aslında idmanlar bittikten sonra yasal süreç başladı. Bizim avukatlarımızla kulübün avukatları arasında görüşmeler başladı. Avukatlar görüşmeleri sürdürdü ama bu dönemde kulüpten kendime bir muhatap bulamadım, görüşmek için kim yetkiliydi o dönemde bilmiyorum.
Sözleşmeyi feshetmek istedikleri 3 oyuncudan Bekir Türk Telekom’la anlaştığı için sözleşmesini feshederek takımdan ayrıldı.

Bende kendi isteklerim doğrultusunda bir takım bulursam giderim dedim ama o doğrultuda bir teklif bulamadım ve kontratlı oyuncuları olduğumu söyleyerek her zaman hazır olduğumu ilettim. Benim bu söylediklerimin ardından her şeye rağmen beni istemediklerini söylediler. Bende kontratım olduğu için takımda kaldım. 

Bu arada ben kendilerine saygı duyduğumu belirttim ve kontratımı tuttuğumu söyledim.

Aslında bu karar koçun kararı değil. Çünkü bir süre sonra koç devre dışı kalıyor. O dönemde koçun kararı belli bir yere kadar devam etti ama sonrasında yönetimin kararıyla devam etti bu süreç. O dönemde yaşananlarla ilgili olarak kim ilgilendi ama onu da bilmiyorum yetkili kişi kimdi.  Çünkü ben görüşmek için kendime bir muhatap bulamadım.

Basketbol kariyeri boyunca pek çok başarı ve özel anlar yaşadığını anlatan Cüneyt Erden sözlerine şöyle devam etti.  “Basketbol hayatımda bugüne kadar yaşadığım çok güzel günlerin ardından kötü bir dönem yaşadım.  Belki de ileride gülüp geçeceğim bir dönemdi ama bu süre zarfında psikolojik olarak çok büyük sıkıntı yaşadım. Bir yıl boyunca maç yapmadığım için ve basketbola olan özlemim arttığı için 3 - 4 yıl daha fazladan basketbol oynayabilirim. 

Kötü günler yaşadım ama Beşiktaş'ta kimseye kırgınlığım yok. Fakat bu yaşananlar basketbol kariyerime kara bir leke oldu en çok üzüldüğüm nokta da bu.

Keşke kariyerimde böyle bir olay yaşanmasaydı ama olması gerekiyormuş ki bunları yaşadım. Bu yaşananlara rağmen bardağın dolu tarafından bakmak gerekirse vücudumun dinlenmesi sebebiyle bana olumlu yansıyacağını düşünüyorum.”

Oynayabildiğim kadar basketbol oynayıp, antrenörlük yapmak istiyorum.

Basketbolu bıraktıktan sonra basketbol camiasının içinde olmak istediğini söyleyen Cüneyt Erden, “ Oynayabildiğim kadar basketbol oynayıp daha sonrasında antrenörlük yapmak istiyorum.

Genelde basketbol yıpratıcı olduğundan pek çok oyuncu menajerlik düşünür ama ben antrenörlük yapmak istiyorum. 
Öğretmeyi ve insanlarla ilgilenmeyi sevdiğim için altyapılarda da görev almayı düşünebilirim” dedi.

Kaynak: İbrahim Demir / Basketbol Aktüel

Cüneyt Erden: "Yaşananlar Kara Bir Leke" Cüneyt Erden: "Yaşananlar Kara Bir Leke" Reviewed by Adsız on 00:03 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.