Advertisement

TED Ankara Kolejliler, Nedim Yücel ile Anlaştı.

Beko Basketbol Ligi'nin yeni ekiplerinden TED Ankara Kolejliler, geçtiğimiz sezonu Türk Telekom'da tamamlayan deneyimli power forvet Nedim Yücel ile sözleşme imzaladı. Başkent temsilcisi, önceki gün de coach Ercüment Sunter ile anlaşma imzalamıştı..

Geçtiğimiz günlerde Türk Telekom ile yollarını ayıran Nedim Yücel, kendisini Kırmızı-Lacivertli formaya bağlayan sözleşmeyi Şube Sorumluları Kerem Mağdenli ve Vedat Baylan’la birlikte imzaladı. Törenin ardından açıklamalarda bulunan Kerem Mağdenli, “Ligde takımımıza katkı sağlayacağına inandığımız deneyimli bir oyuncu ile anlaştık. Hayırlı olmasını dilerim“ dedi. Nedim Yücel ise böyle köklü bir kulüpte yer aldığı için mutlu olduğunu ifade etti.

33 yaşındaki ve 2.06 boyundaki Nedim Yücel, geçtiğimiz sezon Türk Telekom formasıyla Beko Basketbol Ligi'nde 27, FIBA EuroChallenge Cup'ta ise 6 maçta görev yapmıştı. Beko Basketbol Ligi'nde görev yaptığı 27 maçta ortalama 19.4 dakika sahada kalan tecrübeli oyuncu, bu maçlarda; 8.8 sayı ve 7 ribaund ortalamaları yakalarken, FIBA EuroChallenge Cup'ta görev yaptığı 6 maçta ise ortalama 9.3 dakika sahada kalarak; 2.8 sayı ve 4 ribaund ortalamaları ile forma giymişti..
TED Ankara Kolejliler, Nedim Yücel ile Anlaştı. TED Ankara Kolejliler, Nedim Yücel ile Anlaştı. Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 00:09 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.