Advertisement

Çetinkaya Destek Bekliyor

TB2L ekiplerinden Başkent Gençlik Başkanı Cihat Çetinkaya, kulübün Eskişehirspor'a devrinin gerçekleşmemesi üzerine Ankaralı iş adamlarına destek çağrısında bulundu..

Geçen sezon çok düşük maliyetlerle takımı ligde tutmayı başardıklarını belirten Çetinkaya, öncelikli olarak kulübü Ankara'da yaşatmaya çalışacağını söyledi ve "600 bin liralık destek bulabilirsek trilyonluk bütçeli takımlarla başabaş oynar ve mutlaka play-offlara kalırız. Sponsor bulamazsam gençlerle oynarız ya da kulübü mezun olduğum Mülkiye'ye veriririm" dedi.

Transferde hak edilmeyen rakamların, sponsor adaylarını ürküttüğünü de ileri süren Çetinkaya şöyle devam etti: "Türkiye bu kadar zengin bir ülke mi ki, kulüpler oyunculara güçlerini zorlayan, hatta aşan meblağlar ödüyor. Neler dönüyor da bugün 3 lira alan oyuncu, yarın 6 liraya transfer yapabiliyor. Türk basketboluna hizmet ettiğini söyleyen birçok kişi, Türk basketbolunun üzerinden geçiniyor. Eski bir Maliye müfettişi olarak şimdilik bu kadarını söylüyorum."

Çetinkaya geçen sezon 850 bin TL'lik bütçe ile ligde kalmayı başardıklarını ifade etti ve sözlerini şöyle sürdürdü: "Geçen sezon 40 bin liralık bir Amerikalı ve kimsenin oynatmadığı oyuncularla TB2L'de kaldık. Ben bu takımı Ankara için kurdum ve Ankara'da yaşamasını istiyorum. Başkent'teki iş adamlarına çağrıda bulunuyorum. Gelin, bu organizasyona yardımcı olun. Başkasının 10 liraya yaptığı işi, biz parayı çar-çur etmeden 5 liraya yaparız. Başkent Gençlik'i buraya kadar tek başıma getirdim ve tabii yoruldum. Aradığım desteği sağlayamazsam ya gençlerle oynarız, ya da kulübü ciddi bir basketbol geçmişi olan, mezun olduğum Mülkiye'ye veririm"


İçerik: Basketfaul
Çetinkaya Destek Bekliyor Çetinkaya Destek Bekliyor Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 18:43 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.