Advertisement

Kunter: "2 Türk Takımından Teklif Aldım"

Cholet ile başarılı bir sezonu geride bırakan deneyimli teknik adam Erman Kunter için yeni sezon öncesi iddialar sürerken, Hürriyet'ten Ali Can Yaylıcı imzası ile yayınlanan haberde Kunter'in 2 Türk takımından teklif aldığı ve kararsız olduğu yazıldı. Haberin içeriğinde aynı zamanda takımlarımızdaki teknik adam konusundaki son gelişmeler de yer aldı..

Hürriyet Gazetesi'nde yayınlanan haberin içeriği ise şöyle:

Fransa'nın Cholet takımını çalıştıran Erman Kunter, takımının yarı final serisinde Le Mans'a elenmesinin ardından yeni sezon planlamalarına başladı. Kunter'in, Fransız ekibi ile 1 yıllık daha kontratı var ancak onun gönlünde Türkiye yatıyor. Tecrübeli çalıştırıcı Fransız ekibindeki geleceği ile ilgili olarak hurriyet.com.tr'ye şu açıklamaları yaptı: "Benim burada 1 yıllık daha kontratım var. Gelecek sezon da Cholet takımını çalıştıracak gibi yeni sezon çalışmalarına başladım. Ancak, 2 Türk takımından teklif geldi. Bunlarla ilgili değerlendirmelerimi yapacağım. Takımımda kalacaksam zaten kalırım ama ayrılacak da olursam 18 Haziran Pazartesi gününe kadar kesin kararımı vereceğim. Daha önceki senelerde 'Hayır ben burada kalacağım' diyordum ancak şimdi öyle söylemiyorum. Kararsızım, Türkiye'ye dönmek istiyorum ama dediğim gibi şartları iyice değerlendirip kararımı vereceğim. benim için önemli olan seçeceğim takımın sistemi ve hedefidir. Artık Avrupa'ya Türk basketbolcu göndermenin zamanı geldi."

Kunter, Beşiktaş Milangaz'ın şampiyonluğu ile ilgili olarak da "Tebrik ediyorum, gerçekten muhteşem işler başardılar. Ben aslında Banvit - Beşiktaş Milangaz finali bekliyordum. Onların, finale çıkacağını ben Nisan'da tahmin ediyordum" dedi.

Şampiyon olan Beşiktaş Milangaz'ın antrenörü Ergin Ataman'a, İspanya'dan önemli bir teklif var. Siyah-beyazlı takım ile olan sözleşmesi sona eren tecrübeli koç da kupayı kazandıkları gece yaptığı açıklamada "Beşiktaş'ta kalmak istiyorum ama top artık yeni başkan ve yönetimde. Maddi krizle uğraşan Beşiktaş varsa ben yokum" diyerek adeta ‘rest’ çekti.

Galatasaray Medical Park'ta ise en önemli gündem maddesi koç Oktay Mahmuti. Daha önce kariyerine sarı-kırmızılı takımda devam etmek istediğini söyleyen Mahmuti ile Galatasaray Yönetimi'nin hala sözleşme imzalamamış olması kafalarda soru işaretleri yarattı.

Sezon ortasında Ufuk Sarıca ile yollarını ayıran Anadolu Efes Yönetimi, takımın başına yarım sezonluk Yunan koç Zouros'u getirdi. Tamamlanan sezonun ardından Yunan koçun takımın başında kalmamasına kesin gözü ile bakılıyor.

Sezona erken veda eden Fenerbahçe Ülker’de yönetim, Neven Spahija, Aydın Örs ve Damir Mrsic ile yolların ayrılmasından sonra takımın başına kimin getirileceği merak konusu…
Kunter: "2 Türk Takımından Teklif Aldım" Kunter: "2 Türk Takımından Teklif Aldım" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 17:17 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.