Advertisement

Beşiktaş Milangaz - Anadolu Efes Maçının Ardından..

Beko Basketbol Ligi Play-Off final serisi altıncı maçında Beşiktaş Milangaz'ın Abdi İpekçi Arena'da konuk ettiği Anadolu Efes'i 80-76 mağlup ederek seride durumu 4-2'ye getirdiği ve 2011-2012 sezonunu şampiyon olarak tamamladığı maçın ardından her iki cepheden de değerlendirmeler geldi..

Beşiktaş Milangaz'ın başarılı antrenörü Ergin Ataman, karşılaşma sonrası yaptığı açıklamada çok büyük bir iş yaparak tarihe geçtiklerini söyledi. Ataman, bütün Beşiktaşlıların bayraklarını alıp şampiyonluğu kutlamasını isterken; "Büyük bir gururla bütün Beşiktaş camiası, milyonlarca Beşiktaşlı bayraklarını alıp bu bayramı doyasıya kutlasın. Çok büyük bir iş başardık, tarihe geçtik. Bu akşam ve bu zafer, Türkiye’deki bütün Beşiktaşlıların. Bu coşkuyu bütün Beşiktaşlılar kutlasın" diye konuştu.

Mücadelenin çok zorlu geçtiğini sözlerine ekleyen deneyimli teknik adam; “Takımım çok iyi bir mücadele ortaya koydu ve kazanma karakteri gösterdi. Camiamıza teşekkür ediyorum. Bize maddi-manevi desteğini veren Erdoğan Demirören, eski başkanımız Yıldırım Demirören ve yeni başkanımız Fikret Orman’a da teşekkür ediyorum. Bizi her zaman destekleyen taraftarlarımıza da teşekkür ediyorum. Hem Beşiktaş hem de basketbol tarihine geçtik” dedi. Ataman ayrıca, “Bu akşam şampiyonluğun coşkusunu yaşayacağız. Ancak önümüzdeki yıl bu takımın korunması isteniyorsa, yarından itibaren bizim çağrılmamız ve planların da gösterilmesi lazım. Maddi krizlerle uğraşan Beşiktaş olursa ben olmam. Ben Beşiktaş’ta kalmak istiyorum ama artık top artık yeni başkanımızda ve yönetimimizde. Umarım kısa süre içerisinde her şey netleşir” açıklamasında bulundu..

Beşiktaş Milangaz'ın rotasyondaki kilit yerli oyuncularından olan Serhat Çetin ise, karşılaşmanın ardından yaptığı açıklamada; “Türkiye Kupası'nın ardından EuroChallenge'ı kazandık. Ardından Fenerbahçe Ülker ve Galatasaray Medical Park'ı eleyip play-off'ta finale kaldık. Bekliyorduk şampiyonluğu. Bu nedenle hayretler içinde sevinmiyoruz ancak inanılmaz büyük bir başarı. İyi bir takım olduğumuzu herkese kanıtladığımızı düşünüyorum. Bireysel yetenekler elbette var ama bu başarıları takım olduğumuz için kazandığımızı düşünüyorum. Türkiye Kupası'nı kazandık 'Şans' dendi, EuroChallenge'ı kazandık 'Rakipler zayıf' dendi. Burada, Fenerbahçe Ülker ve Galatasaray Medical Park'ı elemeseydik yine aynı şeyler söylenebilirdi ama burada kendimizi kanıtladığımızı düşünüyorum. Final serisinde Anadolu Efes'e kaybettiğimiz maçlarda da rakibimize ezilerek yenilmedik. Son toplarda kaybettik.” dedi..


Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında söz alan Anadolu Efes baş antrenörü Ilias Zouros, ilk olarak Beşiktaş'ı tebrik ederken; "Oyuncularımla gurur duyuyorum. İyi oynadığımız dönemler de oldu ancak şampiyonluk için biraz da şansa ihtiyacınız var. Bugün rakibimiz özellikle son saniyelerde birkaç sayı buldu ve bu onların işine çok yaradı. Herkese işbirliği için teşekkür ediyor ve başarılar diliyorum" diye konuştu. Bu arada basın toplantısına Lacivert-Beyazlı takımdan herhangi bir oyuncu katılmadı..
Beşiktaş Milangaz - Anadolu Efes Maçının Ardından.. Beşiktaş Milangaz - Anadolu Efes Maçının Ardından.. Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 03:40 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.