Advertisement

Nedim Yücel Türk Telekom İle Anlaştı

Mersin BŞB'de muazzam bir sezon geçirdi geçen sezon Nedim. En iyi yerli oyuncuydu hatta dakika /performans ve takımına verdiği katkı bakımından. Mersin'in teklifini geri çevirerek çok sevdiği Beşiktaş ile masaya oturdu. Beşiktaş'la anlaştı anlaşacak derken Türk Telekom'da buluverdi kendisini. Nedim ile konuştuğumda Beşiktaş'ın kendisini beklettiğini söyledi. Bu yüzden Türk Telekom'un teklifine "evet" dedi. Transfer tamam gibi, sadece atılması gereken imzalar kaldı geriye. Seneye Nedim'i mavi -beyazlı forma ile seyredeceğiz.

Türk Telekom Muratcan'dan sonra Nedim'i de kadrosuna kattı. Michael Wright ile de anlaştıklarına yönelik bir takım haberler var basında. O da doğruysa gümbür gümbür geliyor Ankara ekibi. Açıkçası biz de çok özledik eski Telekom'u.
Nedim Yücel Türk Telekom İle Anlaştı Nedim Yücel Türk Telekom İle Anlaştı Reviewed by Adsız on 22:43 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.