Advertisement

Beşiktaş Üç Eski Oyuncusuyla Temas Halinde: Nedim, Mehmet, Muratcan

MixBasket Özel - Takımdaki bir çok oyuncusunu kaybeden Beşiktaş, yeni sezonun hazırlıklarını yapıyor. Transfer çalışmalarını hızlandıran siyah beyazlılar geçen sezonu müthiş geçiren, 13,6 sayı - 11,3 ribaund ortalamalarıyla oynayan eski oyuncusu Nedim Yücel ile büyük ölçüde anlaşma sağladı. 1997-2004 yılları arasında Beşiktaş forması giyen, zaten koyu bir Beşiktaşlı olan Nedim twitter hesabı üzerinden de Beşiktaş'ta oynamak istediğini belirtmişti. Sessiz sedasız, sahada sadece işini yapan ve çok da iyi yapan, dürüst, egosuz ve çalışkan bir oyuncu Nedim. Mersin'deki istatistikleri muazzamdı gerçekten. Beşiktaş'a transferi gerçekleşirse umarım kendisine Mersin'de aldığı süreye yakın süre verilir. Çünkü hak ediyor.

Beşiktaş Mire Chatman ve Serkan Erdoğan'ın takımdan ayrılmasıyla oyun kurucu arayışlarına da başladı. Serhat Çetin'in takımda kalıp kalmayacağı da belli değil. Bir başka eski oyuncusu Mehmet Yağmur ile ilgileniyorlar.

Sezonu Antalya Büyükşehir Belediyesi'nde tamamlayan Muratcan Güler'i de listesine aldığı söyleniyor Beşiktaş'ın. Antalya'da maestro gibi oynadı, haliyle takımların ilgisini çekmeye başladı 31 yaşındaki oyuncu. Beşiktaş'ın yanı sıra Türk Telekom da kendisine talip. Bakalım ilerleyen zamanlar bizlere neler gösterecek?
Beşiktaş Üç Eski Oyuncusuyla Temas Halinde: Nedim, Mehmet, Muratcan Beşiktaş Üç Eski Oyuncusuyla Temas Halinde: Nedim, Mehmet, Muratcan Reviewed by Adsız on 19:08 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.