Advertisement

Seni Türkiye'de Seyretmek İsterdim Adamım

Seyredilesi oyuncular vardır ya hep beklersiniz. Onlardan biridir benim için Kirk Penney. Hatırlayacaksınızdır, Efes World Cup'ta bizim maç hariç tüm maçlarda en skorer oyuncu olmuştu. 2010 Dünya Basketbol Şampiyonası'nda mütevazı Yeni Zelanda takımının ayakta kalan oyuncusuydu. Kendisine yapılan sert savunmalara, ikili sıkıştırmalara rağmen turnuvayı 24,7 sayı ortalamayla noktalamıştı.

Penney, Avustralya Ligi'nde Breakers takımında geçirdi geçen sezonu. Orada da iyi veriler yakaladı, 20 sayı - 4 ribaund ortalaması var. 31 yaşındaki oyuncu 2007'de ayrıldığı Avrupa'ya tekrar geri dönüyor. Fuenlabrada ile anlaştı. 2003'te Miami ve 2005'te LA Clippers ile NBA kariyeri de bulunan Penney, üst düzey kulüplerde (Maccabi Tel Aviv, Zalgiris Kaunas) de oynamıştı.

Senelerdir içimde bir ukde olarak kaldı Penney. Onu Türkiye'de canlı canlı seyredebildim neyse ki bir kaç maç. Avuntu oldu bana. Çok iyi şutör, aynı zamanda basketbolu iyi biliyor. Yaşı da gidiyor. Umudum var ama hala. :)
Seni Türkiye'de Seyretmek İsterdim Adamım Seni Türkiye'de Seyretmek İsterdim Adamım Reviewed by Adsız on 12:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.