Advertisement

Bu Habere Sevindim! Kambala Telekom'da

Sevindim, mutluyum. Kambala'yı oldukça seven bir basketbolsever olarak Letonyalı pivotun Türk Telekom ile anlaştığını duyurmaktan huzurluyum. Kambala az önce twitter hesabından duyurdu transferini. Zaten günler öncesinden basında dolaşıyordu haberi, biz de yazmıştık.

Nedim Yücel, Michael Wright transferlerinin ardından Kaspars Kambala ile ligde en sağlam pota altından birine sahip oldu Ankara ekibi. Kim ne derse desin. Çok kaliteli üç oyuncu. Timuçin Meriç'in işi zor olacak bu üçlünün zaman ayarını yapmakta. Ona da kolaylıklar. Hayırlı bir transfer olduğunu gözüm kapalı söyleyebilirim.
Bu Habere Sevindim! Kambala Telekom'da Bu Habere Sevindim! Kambala Telekom'da Reviewed by Adsız on 02:47 Rating: 5

1 yorum:

Enes Malik dedi ki...

Kendi Twitter adresi değil mi bu çünkü çok çakma profil olabiliyor

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.