Advertisement

Nedim ve Muratcan İmzaladı

Her sezon transferde en hareketli kulüp olmasına alıştığımız fakat bu sezon öncesi şimdiye kadar sessiz kalan Türk Telekom, dış transferde ilk imzaları ligin deneyimli oyuncuları Nedim Yücel ve Muratcan Güler'e attırdı..

Geçtiğimiz sezon Beko Basketbol Ligi'nin en çok dikkat çeken oyuncularından olan Nedim ve Muratcan, Türk Telekom ile 1 yılı opsiyonlu olmak üzere 2 yıllık sözleşme imzaladılar..

İmza töreninde konuşan Türk Telekom Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Sinan Binbir, Muratcan ve Nedim hakkında; "Transfere iki yerli oyuncuyla başlamak sevindirici. Yakından tanıdığımız iki oyuncumuza da güvenimiz tam, ikisinin de formamıza yakışan bir performans sergileyeceklerinden eminiz. Kulübümüze her türlü desteği vermeye hazır olan bir yönetimimiz var. Yönetimimiz adına oyuncularımızın iyi bir sezon geçirmelerini ve başarıyla ter dökmelerini diliyoruz" yorumunu yaptı.

Ankara ekibinin Antrenörü Timuçin Meriç ise; "Transfer sezonuna Muratcan Güler ve Nedim Yücel'e imza attırarak başladık. İlk transferimize tanıdığımız oyuncularla başlamak sevindirici. Muratcan Güler çok yakından tanıdığımız ve takımımızda daha önce ter dökmüş bir oyuncu. Muratcan'ın iyi bir oyuncu olduğunu biliyoruz ve ona güvenimiz tam. Mücadeleci ve hırslı bir oyun tarzı olan Nedim'le de çalışmak için sabırsızlanıyoruz. İki oyuncumuza da yeni sezonda başarılar diliyorum. Yeni sezon için yerli ve yabancı transfer çalışmalarına tam mesaiyle devam ediyoruz. Yakın zamanda anlaşmak üzere olduğumuz oyuncuların transferlerini sonlandırıp, kadromuzu en iyi şekilde kurmayı hedefliyoruz." şeklinde konuştu..

İmza töreninde konuşan Muratcan Güler; "Sevdiğim ve tanıdığım Ankara'da Türk Telekom için mücadele vermek için sabırsızlanıyorum. Yeniden aynı takımda çalışmak hem kendi adıma hem de kulübüm adına büyük bir avantaj. Arkadaşım Nedim ile beraber imzaladık ve beraber mücadele edeceğiz. İyi bir sezon geçirmek en büyük isteğim." açıklamasını yaptı..

Geçtiğimiz sezonu Ribaund Kralı olarak tamamlayarak bu sezon öncesi başta Beşiktaş olmak üzere birçok takımın transfer listesinde yer alan Nedim Yücel ise, imza töreninde yaptığı konuşmada; "Ankara'da ilk kez oynayacağım. Ankara seyircisine özledikleri basketbolu seyrettirmek için takım arkadaşlarımızla birlikte çaba göstereceğiz. Yönetimimize ve teknik ekimize bizi güvendiklerini için teşekkür ediyorum. Takımda en iyi şekilde mücadele etmeye hazırım." dedi..

Türk Telekom'un transferde ayrıca, prensip anlaşmasına vardığı; Ali Karadeniz, Bekir Yarangüme, Kaspars Kambala ve Darius Washington ile de önümüzdeki günlerde resmi sözleşme imzalaması bekleniyor..
Nedim ve Muratcan İmzaladı Nedim ve Muratcan İmzaladı Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 17:20 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.