Advertisement

Sidik mi Yarıştırıyoruz, Anlamadım

Basında son günlerde Galatasaray ile Fenerbahçe bayan basketbol takımlarının yaptıkları transferlerle ilgili garip başlıklar var. Yok Taurasi Galatasaray'a gitmiş, yok Şaziye Galatasaray'a gitmiş.. Olamaz mı? Ya nasıl bir anlayışa sahipiz millet olarak? Fenerbahçe'de oynayan Galatasaray'da oynayamazmış gibi bir hava verilmesi taraftarların birbirine girmesinin yolunu açıyor. Külleri daha da alevlendiriyor. Evet şuan eminim ki Taurasi'ye çok kızgın Fenerbahçeliler. Ama lütfen bu kızgınlık, Taurasi Galatasaray'a gittiği için değil de, Fenerbahçe yönetimi Taurasi'yi istemediği için olsun.

Dün de Şaziye İvegin transferini açıkladı Galatasaray resmi site üzerinden. Bazı gazeteler ve internet siteleri "Galatasaray'dan Fenerbahçe'ye bir çalım daha" başlıklarıyla duyurmuş haberi. Ben de diyorum ki Fenerbahçe isteseydi kadrosunda tutamaz mıydı Şaziye'yi? Kim kime çalım atmış, kim kime ne yapmış? Ha doğru yaa, ah aptal kafam, o başlık okur çeksin diye öyle atılıyordu değil mi? Basına göre öyle ama yanlış! Gerçi biz ne kadar yazarsak yazalım bu değişmeyecek. Basın tarafsız olamıyor ki...

Ha sahi yazının başında garip başlık mı demiştim? Alın size başlığın kralı.
Sidik mi Yarıştırıyoruz, Anlamadım Sidik mi Yarıştırıyoruz, Anlamadım Reviewed by Adsız on 01:19 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.