Advertisement

Bu Çocuğa Dikkat: Kenan Sipahi

Bir çoğunuz ismini bu sene duydunuz... Kenan Sipahi.. Oyak Renault maçıyla Tofaş'taki ilk resmi lig maçına çıkan bu oyuncuyu görünce belki de "Bu da kim?" dediniz. Evet henüz çok genç ve Beko Basketbol Ligi'nde oynaması için çok erken. Ancak gelgelelim Kenan'ın oyun zekâsı ve vücudunun yaşına oranla iyi durumda olması onu A takıma kadar yükseltti.

Şimdilik Tofaş'ın çekirdekten yetiştirdiği oyuncuların son halkası Kenan. Genç oyuncu Yıldız Milli Takımı'nın birinci guardı olarak 5-6 yıl içinde kendisini A Milli Takım'da görmeyi hedefliyor. 1995 doğumlu birine göre boyu çok uzun (1.95). Doktorlar 2 metreyi aşabileceğini söylemişler k, bir Hidayet, bir Bodiroga, bir Diamantidis niye çıkmasın diyorum ben de içimden.

Efe Aydan'ın 10 Şubat 2010 tarihli röportajında "Avrupa'nın en gözde oyuncusu olacak, ama 3-4 yıl daha bizde kalmalı. Tofaş, onun gelişmesi için en uygun ortam." diye bahsettiği Kenan'ın adı CSKA Moskova ve Barcelona ile de anılmıştı, büyük tekliflerin geldiği yazılıp çizilmişti basında.

Son olarak Fenerbahçe'yi 73-70 mağlup ederek kupayı kaldıran Tofaş'ın genç erkek takımında 15 sayı - 8 asist - 4 ribaundla oynayan Kenan turnuvanın da en iyi oyun kurucusu ödülüna layık görüldü.

Avrupa'nın da takibinde olan ve tahminimce yakın zamanda transfer edilmek için kapısı çalınacak olan Kenan'ın ismini bir yere not edin diyorum. Geleceği parlak, yolu açık, NBA şansının yüksek... Umarım başarı basamaklarını hızlıca çıkar da Memo, Hido gibi gururumuz olur Kenan.
Bu Çocuğa Dikkat: Kenan Sipahi Bu Çocuğa Dikkat: Kenan Sipahi Reviewed by Adsız on 23:27 Rating: 5

2 yorum:

Ensonmohikan dedi ki...

Ben bunları 16 yaşındaki Enes içinde söylemiştim ve Kenan için söylediklerine % 100 katılıyorum, milli takımın oyun kurucusu olarak hayal ediyorum, çok mutlu oluyorum.İnşallah bu gelişimini sürdürür.

Adsız dedi ki...

herşey güzel de şu 'henüz çok erken' lafını bıraksak artık diyorum. 16 yaş gerçekten erken de çocuğa 13 yaşında gibi de davranıp onu küçümsememek gerekli. zira bu birçok spor dalında geçerli biz türkler için. elelamin 18-19'lukları çatır çatır oynarken biz 22 yaşındakilere hala genç (gelecek vaadeden) muamelesi yapıyoruz.

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.