Advertisement

Aziz Bekir: "Doğru yolda ilerliyoruz"

Royal Halı Gaziantep antrenörü Aziz Bekir, Basketfaul sitesine yaptığı açıklamalada, yeni sezon öncesi takımın gelişmesinin genelde istediği şekilde olduğunu söyledi.

Özellikle top paylaşımını çok iyi sağladıklarını belirten Bekir, "Gaziantep'teki turnuvadaki TED maçında 19, Aliağa maçında da 27 asist yaptık. Bunlar önemli rakamlar ve bize doğru yolda ilerlediğimizi gösteriyor. Oyuncular birbirine saygı duyuyor ve egolarını öne çıkarmadan takım için oynuyor" dedi. Oyun kurucu Stanley Burrell'un henüz adaptasyon döneminde olduğunu ve gelecekte çok daha iyi oynayabileceğini öne süren Bekir, "Hiçbir oyuncu çift haneli skora ulaşmadan 80'li sayıları buluyoruz çünkü hücumu takım olarak oynamaya çalışıyoruz. Bu konuda oyun kurucumuz Stanley de beni anlamaya çalışıyor. Ben kendisine '6 sayı atarak dahi maçın en iyi oyuncusu olabilirsin' diyerek beklentilerimi aktarıyorum. Onun çok kapasiteli bir oyuncu olduğunu biliyorum ancak bazı alışkanlıklarından vazgeçip sistemimize uymasını bekliyorum" dedi.

Şu anda hücumda yüzde 75 ile oynamalarına karşılık savunmada yüzde 60'larda olduklarını ifade eden Bekir şöyle devam etti: "Özellikle boyalı alan savunmasında eksiklerimiz var. Takım savunmasını tam olarak oturtamadık. Kolay sayı yiyoruz. Ayrıca ben savunma konusunda memnun olmasını bilmeyen bir koç olduğumun da farkındayım" 

Yabancıları seçerken tek başına oyunu domine etme niyeti olanların yerine, takım oyununu benimseyenleri seçtiğini söyleyen Bekir, ligin çok zor geçeceğine de işaret edip, sözlerini "Beşinci ile onaltıncı arasında büyük farklar yok. Takım olmayı başaranlar öne çıkacak." diye bitirdi.
Aziz Bekir: "Doğru yolda ilerliyoruz" Aziz Bekir: "Doğru yolda ilerliyoruz" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 16:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.