Advertisement

FIBA'dan Tayyip'e Ceza

Türkiye - Rusya maçını salondan takip eden Tayyip Erdoğan ve Emine Erdoğan'ın isteği üzerine dansçı kızlar sahaya çıkarılmamıştı. Koskoca dünya şampiyonasında bile Tayyip Erdoğan'ın parmağı dokundu. Bu durum ne kadar din devletine doğru kaydığımızın göstergesi bana göre... FIBA, dansçı kızlar çıkarılmadığı için federasyona 3 bin 200 İsviçre frangı cezası vermiş. İyi olmuş bence. Din devleti değiliz biz, birileri anlasın artık. (Haberler ilgili bilgiler, Basketfaul.)
FIBA'dan Tayyip'e Ceza FIBA'dan Tayyip'e Ceza Reviewed by Adsız on 21:32 Rating: 5

16 yorum:

Alperen dedi ki...

1-) Kimse benim ülkemin başbakanına ismi ile hitap etme cüretini bu kadar rahat gösteremez, en azından böylesi.

2-) Bu yapmış olduğun haber kesinlikle sonuna kadar yalan bir haber. O maçta dansçı kızlarla ilgili olarak ne başbakanın ne de hanımının herhangi bir isteği olmamıştır. Başbakanın isteği üzerine diyenler vardı ama hanımının isteği üzerine diye ilk diyen sensin, o iftiranın da baş müsebbibi olarak kimsenin hakkının kimsenin üzerinde kalmayacağı yerde birileri ile hesaplaşman gerekecek.

3-) Türkiye'nin din devletine doğru gittiğini yazmışsın, bunu belirtirken ortaya koyduğun donelerin yanlış olduğu ortaya çıktığına göre farklı bir teorin yoksa bu konuda da yanıldın.

4-) Bu yorumu yayınlamak da, sonradan aaa görmemişim demek de, yayınlamıyorum ulan demek de senin elinde. Bununla ilgili bir şey yapamam. Ama yayınlarsan ve cevap da yazmaya kalkarsan, lütfen bu madde hariç tüm maddelere ayrı ayrı cevap yaz.

Hadi selametle...

Alperen dedi ki...

Unutmadan, FIBA'dan Tayyip'e ceza başlığı da senin niyetini ayan-beyan gözler önüne sermede zaten...

Adsız dedi ki...

@Alperen

http://basketfaul.com/?islem=2&makaleID=3187 haberi burdan yazdım. Kaynak göstermeyi unutmuşum. Tayyip Erdoğan başbakan olabilir ama benim hiç hazetmediğim biridir, dolayısıyla sevmek zorunda değilim, kaldı ki örneğin sana herkes Alperen Bey veya Alperen Kaplan demiyor, Alperen diyorsa, bu da öyle benim için. Ben burada kendi siyasi görüşümü de belirtebilirim. Olay bundan ibaret. Haberi kendim yapmadığımı da belirttim buradan.

Özcan Yüksel dedi ki...

turgay demirel 12 eylülde çifte zafer kazanırız inş. dediği zaman spora siyaset karışmış ve daha turnuva öncesinde siyasi yalakalıklar başlamış ancak buna da ferit şahengin kanalı ntv tepkisiz kalmıştır. Bu açıklamaya ilişkin bir düzeltme ya da özür gelmemesinin sebebi bu sorunun kimse tarafından sorulmamasıdır. Turgay demirel her maç sonrası canlı yayına katılmış ancak bu soru sorulamamıştır.
Cheerleader ya da dansçı kız olayı da buna paralellik gösterir. Ntv maç esnasında 25 kez başbakanı gösterip her basketten sonra belgesel niteliğinde kamera bakış açısı sağlarken ne hikmetse ceza alacağımız bu olay arada kaynamaktadır. Peki bu soru organizasyon komitesine, turgay demirele ya da tayyip erdoğana sorulmuş mudur ? Buna cesaret eden olmaması ve dolayısıyla bir açıklama gelmemesi haberin yalan olduğunu göstermez bilakis ülkenin içinde bulunduğu durum göz önüne alındığında doğru olması kuvvetle muhtemel görülmektedir.

Adsız dedi ki...

sene olmuş 2010 'adam'ın uğraştığı şeylere bak. evet senin ülkenin başbakanına 'adam' diyorum çünkü saygı hak edene gösterilir.

Adsız dedi ki...

Burası bir blog, burada kamu yazışması falan yapılmıyor. O yüzden yazar istediği şekilde hitap etmede özgürdür. Öte yandan gerçekler apaçık ortada. Haberin yalan olduğunu iddia eden varsa, buyursun açıklasın, görüşünü bir şekilde kanıtlasın. Öyle racon keser gibi mesajlarla uçmasın yüksekten.

Adsız dedi ki...

@Alperen

1)Senin ülkenin başbakanına nasıl hitap etmemiz gerekiyor, bize öğretirmisin. Bu şekilde hitap edilirse sonunda ne olacak acaba,-tehtit eder gibi konuşmusun da-? Evet çıktı diye istediğiniz gibi ahkam kesebileceğinizi mi sanıyorsunuz? Burası demokratik bir ülke değil mi, isteyen istediğini yazıp çizemez mi? Yoksa demokrasi Tayyip ile birlikte yok oldu da Tayyip yazmaya kızıyorsun? Başbakanın adı Tayyip değil mi ne yazsaydı yani...

2)Dansçı kızların açıklaması şöyle " bize başbakan ve eşinin maça geleceğini ve o yüzden şov yapamayacağımızı söylediler" diyorlar. Dansçı kızlara bunu söyleten başbakan veya eşi değil de kim acaba? Bu 3200 isviçre frangını başbakan cebinden mi ödeyecek yoksa vatandaşın cebinden mi ödeyecek? Hesaplaşılması gereken birileri kim acaba bunu da açarsan seviniriz, burası dağ başı mı yine tehtit ediyorsun? Sen bu ülkenin nasıl değiştiğinin apaçık bir örneğisin Alperen, spora da siyaseti karıştırdınız bir de zeytinyağı gibi üste çıkıp insanları da tehtit ediyorsunuz... Bu ülkede herşey sizin dediğiniz gibi olmayacak, sizin istediğiniz gibi yazılmayacak...

3) Ortaya konulan yanlış doneler neler acaba? Donelerin yanlış çıktı deyip hemen geçiştirmişsin, sandıktan çıkan "evet"i kastediyorsan bundan daha açık done mi olur?

4)Buradaki birçok insan senin gibi kendini bişey zanneden, bazı gereksiz insanlara güvenip de tehtitler savuran "sana" çok güzel cevaplar verebilirler. Bu ülke demokratik ve laik bir ülkedir, o yüzden herkes istediği kişiye istediği cevabı vermekte özgürdür. Sakın kimseyi tehtit etmeye kalkma, senin sporla ilgin alakan yok, bu apaçık belli, bizim sayfalarımıza da bulaşma...
Sen ya provakatörsün, ya mikser gibi ortalığı karıştıranlardansın ya da birilerinin gözüne girmeye çalışıyorsun. Yoksa bu haberin altına durup dururken bu kadar saldırgan bir yazı yazmazsın

Alperen dedi ki...

@mixbasket,

Sana demiyorum ki sev, kim demiş benim sevdiğimi? Ben bu ülkenin devlet başkanına karşı saygılı davranma gerekliliğin olduğunu düşünüyorum. Bunu söyledim...

@ adsız sürüsü,

Keşke isimleriniz de görünseydi burada... Hayırlısı.

1-)Kimseyi tehdit etmek de racon kesmek de haddimize değil. Sonradan yorumu okudum, tekrar gözden geçirmeden çıkınca olması gerektiğinden fazla sert ve yanlış anlaşılmalara açık bir yorum olmuş, bunun için özür dilerim. Ancak bunda farklı faktörler de var, gerek içinde bulunduğumuz siteyle ilgili gerekse içinde bulunduğumuz basketbol ortamıyla ilgili. Burası benim hatamın olduğu kısımdı da sen kim olduğunu zannediyorsun da benim oyumla ilgili kesin bazı şeyler söyleyebiliyorsun? Nerden biliyorsun benim evet verdiğimi? İsteyen istediğini yazsın çizsin, ama yukarıda da belirttiğim gibi ben böyle yerlerde böyle ifadeler görünce irite oluyorum. Haberin içeriğinde yalan yanlış bir şeyler olmasa da uğraşmazdım bile bu yorumlarla. Başbakanın adı Tayyip, mutlu olmuşsundur sanıyorum.

2-)Kusura bakma da konuyla ilgili bir şey bilmediğini bu iki numarada belli etmişsin zaten. Ben meseleyi derinlemesine takip ettim. Başbakanın yahut eşinin ricası yok ortada. Zaten aklı selim sahibi bir adam bu kadar işinin gücünün arasında başbakanın dansçı kızlarla uğraşamayacağını da, konumu gereği bu gibi ortamlarda çokça bulunduğunu da bilir. Ben bu ülkenin nasıl değiştiğinin apaçık örneğiyim öyle mi? Senin bu sözlerinin üzerine söylenecek öyle şeyler var ki... Şükür ki Mevlana yetişiyor bu noktada da, bana diyor ki sana söylenen lafa cevap vermeden önce bir lafa bak laf mı diye, bir de söyleyene bak adam mı diye... Spora siyaseti ben karıştırmadım gözüm, ne yazık ki basketbol sayfalarına öyle yorumlar geliyor ki, siyaset işte orada var. Benim de yazarı olduğum siteye gelen bir yorumda deniyor ki, bu Hidayet'i zaten sevmemeye başlamıştım; bir de başbakanla kafa tokuşturdu iyice nefret ettim. Helal! Ne diyeyim, sonraki gün Kemal Kılıçdaroğlu da geldi, kendisi ile de son derece samimi idi ki olması gereken de bu zaten. Dansçı kızlar olayını da bak buradan söyleyeyim; Kraldan çok kralcı bir zihniyet neticesinde oluşmuş bir olay o. Bizim başbakan muhafazakar, eee o zaman bu maçta kendisini mutlu edelim dansçılar çıkmasın. Milletin cebinden ödenecek o para başbakan tarafından değil gibi basit, sığ yorumlara girişmeni de garipsemedim diğer yorumlarınla birleştirdiğim vakit.

3-)He, sandıktan çıkan eveti kastediyorum. Bir daha mı mutlu oldun, hey Allah'ım ya... Ortaya konan yanlış doneden kasıt bir: Tayyip'e ceza başlığı, başbakana herhangi bir cezai müeyyede falan uygulanmadı ve ben bunu anlıyorum başlıktan. Yanlış done bir budur, ve o kadar da nettir ki... İki, o rezil-rüsva olay başbakanın başının altından değil, başbakana yalakalık yapmaya çalışanların başının altından çıkmıştır.

4-) Bana kendini bir şey zanneden derken, yapmış olduğun niyet okuyuculukla sen kendini ne zannettiğini çok iyi gösterdin zaten. Beni tanımıyorsun, burada tehdit yok zaten. Beni tanısan sporla ne gibi ilgi-alakalarım olduğunu da, birilerinin gözüne girmek için hiçbir çaba sarfetmediğimi ve hatta fazla doğruculuktan başıma nelerin geldiğini de bilirsin. Bizim sayfalarımız dediğin sayfaların içerisinde de beni bilen tanıyan çoktur. Zaten solcusuna da sağcısına da muhafazakarına da milliyetçisine de yanlışlarını söylediğim için hiçbiri beni sevmez. Herkesin herkese istediği cevabı vermesi ile laiklik arasında bir bağlantı kuramadım, ama sana her şey laiklik zaten...

Alperen dedi ki...

"...kimsenin hakkının kimsenin üzerinde kalmayacağı yerde birileri ile hesaplaşman gerekecek. "

bu söz tehdit olarak algılanmış sanırım, ilgisi bile yok kastedilen bu dünyanın bir de öteki tarafının olduğu idi. :)

Fatih Çınar dedi ki...

Özgürlük elden gidiyor diyorlar ama bir ülkenin başbakanına iftira atıp, adıyla hitap edebiliyorlar. Gerçekten ilginç...

Adsız dedi ki...

@ Alperen

Birden bire yumuşamış gördüm seni Alperen, madem kendi sayfan var git kendi sayfalarında istediğini yaz, çiz... bizim sayfalarımıza karışma, senin gibilerini bizim sayfalarımızda görmek istemiyoruz... Herşeye cevap vermişsin ama bu 3200 İsviçre Frank'ını başbakan kendi cebinden mi verecek yoksa halkın cebinden mi ödenecek buna cevap yazmamışsın... Herşeyi araştırdığına göre bunu da araştırıp bize yazarsan seviniriz... Araştırmalarına göre başbakan dansçı kızların çıkmasına karışmadıysa çıkmalarını kim engelledi, araştırdıysan cevabı biliyorsundur, yazar mısın lütfen, biz de öğrenelim yada senin sayfanın adı nedir oraya yaz da oraya girip öğrenelim...

Alperen dedi ki...

Birdenbire yumuşadım, zaten yapım bu şekilde. İnsanlara sert çıkmaktan hoşlanan bir adam değilim ama patladım mı tam patlarım. Yukarıdaki yorumun içerisinde de ukalalığa ve saygısızlığa varacak bazı şeyleri kullanmışım gördüğüm kadarıyla.

Dansçı kızların oraya çıkmalarını engelleyenin kim olduğunu söyledim. Başbakana yaltaklanmaya çalışan bazıları... 3200 Frank de o yaltaklanmayı yapanların cebinden çıkmalı, değil mi?

Sayfamın ismini vermek istemem, başka insanların yorum sayfalarında reklam yapmak hiç hoşlandığım bir olay değil. Ancak Alperen profilinin üzerine tıklarsan hangi bloglarda görevli olduğum gözükecektir. Bunlardan kültürle ilgili olan blogsa tahminlerinle uyuşmayan bir Alperen portresini gözler önüne serecektir sanıyorum. Böbürlenmiyorum, sadece tahminlerindeki kadar aşağılık bir mahluk olmadığımı ifade ediyorum.

Adsız dedi ki...

En çok takip ettiğim basketbol sitesiydi bu blog ama bu kadar seviyesiz olacaüını tahmin edememiştim..Arkadaşların dediği gibi ne de olsa kişisel bir blog isteyen istediğini yazabilir..SAygı duymuyorum keyfinize bakın böyle devam ederseniz ereksiyon yakındır..

Adsız dedi ki...

@ Alperen

Bu dünyanın öteki tarafını bırak da biz düşünelim Alperen... Sen kendi öteki tarafına bak, biz kendimizinkine... Hesap vereceksek biz vericez, sanane bizim öteki tarafımızdan...

Alperen dedi ki...

Sana bir şey diyen oldu mu adsız, zorla kötü konuşturacaksın adamı?

Elli tane şey söylüyorum içinden aklının estiği bir tanesine kendince bir şey yazıyorsun sonra gel de delirme. Daha önceden kişisel muhabbetim varmıştır adamla yazmışımdır ya da yoktur yine yazmışımdır bundan sanane?

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar konu gereksiz yere uzadı. Herkes bir şekilde kendi düşüncesini beyan etti. Bu konu daha çok uzamasın diyerekten yorum alımı yapmayacağım.

Ozan Aktay

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.