Advertisement

Bol Basket'i Geri İstiyoruz

Zaten ülkemizde yeteri kadar ilgi görmeyen basketbola ayrı bir tat veren Bol Basket programı sona ermiş. Eyüp Yıldız ve Gökçe Başaran'ın sunduğu program radyodan güzel yayınla yapıyordu. Koçlar, değerli basketbol adamları ve basketbola gönül vermiş, benim gibi veya benzer yurdum insanlarını konuşturan, bu fırsatı sunan zevkli bir programdı kesinlikle. Neden sona erdiğini tam olarak kestiremiyorum, tahminlerim bende kalsın. Şu blogda olduğu gibi ben de Bol Basket'in kaldığı yerden devam etmesini istiyorum. Sizin de karalayacak bir blogunuz falan varsa yazın lütfen. iletisim@ntvsporradyo.com linkinden de görüşlerinizi ve yorumlarınızı yazın, bakarsınız işe yarar program devam eder.
Bol Basket'i Geri İstiyoruz Bol Basket'i Geri İstiyoruz Reviewed by Adsız on 00:14 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.