Advertisement

Miller: "Türkiye Hakkında Olumlu Görüşler Aldım"

Beşiktal İntegral Forex’in yeni transferi ABD'li oyun kurucu Patrick Miller, mezun olduğu Tennesse State Üniversitesi'nin internet sitesine, transferiyle ilgili bazı açıklamalarda bulundu. 

22 yaşındaki ve 1.82 boyundaki Miller, yaptığı açıklamada; “Profesyonel basketbol oynama adına bu sözleşmeye imza atarak bir rüyamı gerçekleştirdim. Biliyorum ki uyum sağlama süreci olacak. Takımda iyi oyuncular var fakat yaklaşımım sıkı çalışmak ve engelleri aşma üzerine kurulu. Okulum bana mental olarak güçlü olmamı her zaman mütevazi ve istekli olmamı öğretti. Karakterimi onlar şekillendirdi. NBA takımları size her şeyi öğretiyor. Kampa alıyorlar, oyununuzu test ediyorlar ve oyun zekânızı güçlendirmeyi denemelerinin yanı sıra iyi bir psikolojik test imkânı sunmaktalar. Türkiye’ye giden arkadaşlarım insanların arkadaşça davrandığını ve bu yüzden olumlu geri dönüş aldığını söyledi” ifadelerini kullandı.


İçerik: Bjkbasket.org
Miller: "Türkiye Hakkında Olumlu Görüşler Aldım" Miller: "Türkiye Hakkında Olumlu Görüşler Aldım" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 17:54 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.