Advertisement

Erhan Yetim, Olin Edirne'de

Transfer çalışmalarını sürdüren Olin Edirne, son olarak forvet Erhan Yetim ile 1 yıllık anlaşma sağladığını resmi sitesinden açıkladı..

24 yaşındaki ve 2.04 boyundaki Erhan, 3 ve 4 numaralı pozisyonlarda görev yapabiliyor. Fakat fiziksel dezavantajları nedeniyle genelde 3 numarada daha verimli oldu kariyeri boyunca, her ne kadar beklenen patlamayı bir türlü yapamasa da. Olin Edirne'de önemli katkılar yapacağı da muhakkak çünkü kenardan gelerek bir dinamizm kazandırabilir Edirne ekibine..

Geçtiğimiz sezon Torku Selçuk Üniversitesi ve Kepez Belediyesi formaları giyen Yetim, Konya takımı ile 4 maçta ortalama 17.8 dakika süre alarak; 5 sayı, 5.5 ribaunt ve 1.0 asist ortalamaları yakalarken, Kepez Belediyesi ile çıktığı 21 maçta ortalama 20.1 dakika sahada kalarak; 5.1 sayı, 5 ribaunt ve 1.9 ribaunt ortalamalarıyla oynamıştı..
Erhan Yetim, Olin Edirne'de Erhan Yetim, Olin Edirne'de Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 17:01 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.