Advertisement

Bolbasket.com / İlk Köşe Yazım

Ülkemizde yayın yapan birçok basketbol portalına bir yenisi daha eklendi. Eyüp Yıldız ve Gökçe Başaran'ın aynı isimle yaptığı programın internet sitesi desek yanlış olmaz herhalde. Site editörü aylık yazılar yazmam konusunda görüşünü bildirdi, ben de seve seve kabul ettim. Dünya Şampiyonası öncesi Milli Takımımız'ın son durumunu ele aldım yazımda. Bu vesileyle hem Bolbasket.com'u tanıştırmış olayım sizlerle, hem de orada yazacağım bilgisini vermiş olayım. Yazımı okumak isterseniz tıklayınız.

Edit: Sitenin sunucusunda ufak bir sorun varmış, sorunun giderilmesi için uğraşılıyormuş.
Bolbasket.com / İlk Köşe Yazım Bolbasket.com / İlk Köşe Yazım Reviewed by Adsız on 23:08 Rating: 5

3 yorum:

23Mj dedi ki...

Abi ersan'ın 3 numarada daha iyi oynadığını yazmışsın dumur oldum cidden!yazarken bir yanlışlık falan mı oldu yoksa ?

Adsız dedi ki...

@ali

Şimdi farkettim, bilgilendirdiğin için teşekkürler. 4 numarada olacak tabi.

23Mj dedi ki...

ohhh tüylerim diken diken olmuştu yemin ediyorum gördüğüm an :)

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.