Advertisement

İddaa Tahminleri (30-31 Ekim)

761 Galatasaray Café Crown - Tofaş (MS: 16,5 sayı handikap Tofaş) Tahmin: MS 2
767 Efes Pilsen - Pınar Karşıyaka (MS: 15,5 sayı handikap P.Karşıyaka) Tahmin: MS 2
801 Ilısiakos - Panathinaikos (MS: 24,5 sayı handikap Ilısiakos) Tahmin: MS 1
810 Tenis Eskrim Dağcılık - Hacettepe Üniversitesi ( MS: 3,5 sayı handikap Tenis Eskrim) Tahmin: MS 2
815 Banvit - Olin Edirne (145,5 sayı barajı) Tahmin: Alt
İddaa Tahminleri (30-31 Ekim) İddaa Tahminleri (30-31 Ekim) Reviewed by Adsız on 11:15 Rating: 5

2 yorum:

bahadır dedi ki...

@Ozan Aktay,
güzel maçlar söylüyorsun da ben bunlardan kombine yapmayı beceremiyorum.eğer senin oynadığın kupon varsa direk ona oynamayı isterim açıkçası.kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

@ Bahadır

Tofaş ve Hacettepe maçlarını favori olarak görüyorum ben. Diğerleri de olması muhtemel maçlar. Panathinaikos maçının handikabı fazla diye 1 dedim. Karar senin. :)

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.