Advertisement

Adım Adım Saras

Fenerbahçe Ülker'in Litvanyalı yıldız oyuncu Sarunas Jasikevicius'u transfer edeceğine dair söylentileri bu akşam ki yazıda belirtmiştim. 34 yaşındaki deneyimli oyuncunun transferi konusunda Fenerbahçe Kulübü resmi sitesinden de bir açıklama geldi..

Kulübün internet sitesinde yer alan açıklamada; "Fenerbahçe Ülker Erkek Basketbol Takımımıza Litvanyalı basketbolcu Šarūnas Jasikevičius’un transfer edilmesi için prensip anlaşmasına varılmıştır. 1976 doğumlu Litvanyalı point guard, son olarak Lietuvos Rytas formasını giyiyordu." cümleleri yer aldı..

Prensip anlaşmasına da varılmasının ardından artık imzaya yakın yıldız oyuncu. Allen Iverson gibi önemli bir NBA yıldızının ardından Saras gibi Avrupa Basketbolu'nun sayılı yıldızlarından birini de Beko Basketbol Ligi'nde izleyeceğiz gibi görünüyor artık. Önceki yazımda da belirttiğim gibi Final Four yolunda atılmış dev bir adım oldu bu transfer Fenerbahçe Ülker adına. Bu transfer konusundaki yeni gelişmeleri de tekrardan paylaşacağız buradan..
Adım Adım Saras Adım Adım Saras Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 23:14 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.