Advertisement

Herkese Mutlu Yıllar!

Herkes için farklı geçen bir yılı geride bırakıyoruz. Ben kendi adıma söyleyecek olursam; çok parlak geçmedi. Üniversiteyi kazandık, bir yandan özgürüz dedik ama bir yandan sorumluluklarım arttı, kendi ayaklarımın üzerinde durmayı öğrendim. Ailemi özlemekle, çevreye alışmakla geçirdim senenin yarısını. Hayat ve zaman insana hep yeni bir şeyler öğretiyor, bunu bu sene daha iyi öğrendim mesela. Değişik ve yeni insanlarla tanıştım, farklı kültürler edindim kısa zamanda. Önceki senelere göre bambaşka bir yılı geride bırakıp yepyeni ve yıpratılmamış bir seneye adım atıyoruz.

Tabii bu sene içerisinde basketboldan -özellikle son bir kaç aydır- uzak kaldım diyebilirim. Yurtta kalıyoruz, Spormax'ten maçları seyretmek epey bir güç olabiliyor, Çanakkale gibi bir yerde. :) Sitenin diğer ekibi Ferhat'ın katkılarını da unutmamak gerek. İş ahlakı, dürüstlüğü ve alçakgönüllülüğü ile süper bir insan. Kesinlikle siteye katıldığından beri çok emekleri var. Onu tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum ve onunla tanıştığım gün 2010'un güzel günü idi örneğin. :)

Neyse efenim, ben bir kaç sene öncesine kadar aralıklarla şiir yazardım. Bugüne özel de bir şiirim var sizlerle paylaşmak istediğim. Bu şiir, zamanında istemeden de olsa kırdığım, üzdüğüm; beni seven sayan tüm arkadaşlarıma, kişilere; MixBasket sayesinde tanıştığımız kişilere, siteyi takip eden herkese gelsin. Hepinize mutlu yıllar...

Bir sene daha yaşlandık efendim,
Kalp kırıklıkları yerini barışa bıraksın,
Giden barışlara da selam edelim,
Meşk edelim günümüzü,
Yılda sadece bir kez
Sevdiklerimiz alsın gönlümüzü
Hayata yeni doğmuş bebek misali bakalım
Yeniden soluyalım dünyayı
Kirletmeden,
Kardeşçesine.
Herkese Mutlu Yıllar! Herkese Mutlu Yıllar! Reviewed by Adsız on 20:05 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.