Advertisement

Beşiktaş'ta Yiğiter Uluğ, Göreve Başladı.

Beşiktaş'ta Basketbol Genel Direktörlüğü görevine getirilen Yiğiter Uluğ için Beşiktaş Başkanı Fikret Orman’ın da katıldığı bir imza töreni düzenlendi.

Siyah-Beyazlı kulüpten yapılan açıklamada verilen bilgiye göre, Akaretler’deki kulüp binasında düzenlenen imza törenine; Başkan Fikret Orman, Sayman Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Ürkmezgıl, Taraftarlar, Dernekler ile Basketbol ve Kürek Şubelerimizden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Özköse, Başkan ve Yönetim Kurulu Kurumsal Danışmanı Tuğrul Yenidoğan ve eski basketbol genel direktörü Erman Kunter katıldı.

Beşiktaş Kulübü başkanı Fikret Orman, törende yaptığı konuşmada görevinden ayrılan Erman Kunter’e Siyah-Beyazlı kulübe yapmış olduğu katkılardan dolayı teşekkür etti ve şunları söyledi: “Erman Kunter hocamız antrenörlük yapmak istediğini bize bildirdi, biz de kabul ettik. Erman Kunter, kulübümüz için önemli bir isimdir. Kendisine emeklerinden dolayı teşekkür ederiz.”

Yeni direktör Yiğiter Uluğ ile ilgili de görüşlerini paylaşan Orman; “Yiğiter Uluğ, bilgisine deneyimine güvendiğimiz bir kişidir. Başarılı olacağına inancımız tamdır. Oluşturduğumuz yapının üzerine daha da koyarak önümüzdeki sezon daha başarılı olacağımızı düşünüyorum. Yiğiter Uluğ’un Camiamıza hayırlı olmasını diliyorum.” açıklamasında bulundu.
Beşiktaş'ta Yiğiter Uluğ, Göreve Başladı. Beşiktaş'ta Yiğiter Uluğ, Göreve Başladı. Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 17:47 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.