Advertisement

Dixon: "Bu sene de savaşmaya devam edeceğiz"

Sezona fırtına gibi giren ve yaptığı skor katkısıyla Pınar Karşıyaka'yı hem Beko Basketbol Ligi'nde hem de ULEB Eurocup E Grubu'nda liderliğe kadar taşıyan ABD'li oyun kurucu Robert Lee 'Bobby' Dixon, KSKBasketbol.net'ten Derya Fırıncı'nın sorularını yanıtladı.. 

2012-2013 sezonunda Pınar Karşıyaka ekibine katılan 1982 doğumlu olan Bobby Dixon'ı aslında hepimiz geçen seneden beri tanıyoruz. Kariyerinin uzun yıllarını İtalya ve Fransa'da geçiren Amerikalı oyuncumuz, geçen sene ekibimizin başarısının arkasındaki isimlerden biriydi. Bobby Dixon bize kısaca geçen seneden bahsederken, bu sene için hedeflerinin daha da yukarıları zorlamak olduğunu belirtti.

Ufuk Sarıca ile kurulan ekipte geçtiğimiz sezon çok mutlu olduğunu belirten Bobby Dixon “Karşıyaka'ya geri gelmemde ki en büyük etkenlerden biri Ufuk Sarıca'dır. Ayrıca Karşıyaka'da çok huzurlu ve mutlu bir sene geçirdim” dedi ve “Koç ile aramızda kuvvetli bir bağ olduğunu düşünüyorum. Kendisinin bütün herkes ile iletişimi çok iyi” diye ekledi.

“Geçen sene çok başarılı bir sezon geçirdik. Ben bütün takım arkadaşlarım adına şunu söyleyebilirim ki, bu sene de savaşmaya devam edeceğiz” diyen Dixon, her geçen gün takım olarak ilerlediklerini ve bu sene daha da yukarıları zorlayabileceklerini belirtti. 

Bobby Dixon , bu sezon hem Eurocup hem de Beko Basketbol Ligi için hedeflerinin yüksek olduğunu vurgulayarak “Özel bir hedeften daha çok her maçı kazanmaya odaklanıyoruz. Elimizden gelenin en iyisini yapmak için hem ben hem de takım arkadaşlarım çok çalışıyoruz.” dedi. 

Karşıyaka taraftarı ile aralarında özel bir bağ oluştuğunu belirten Dixon “Onların bana bu kadar güvenmesi beni fazlasıyla mutlu ediyor. Taraftarımızın bu desteği hem bana hem takıma ayrı bir güç veriyor. Karşıyaka Arena onların sayesinde bizim de kalemiz haline geliyor ve takımlar buraya geldiklerinde, gerçek deplasmanın ne olduğunu Arena’da görüyorlar. Şu ana kadar bana olan desteklerini için çok memnunum” diye belirtti. 

Türk Kültürüne alıştığını ve Karşıyaka’yı çok sevdiğini belirten Dixon “ Tek alışamadığım nokta açık söylemek gerekirse Türk müzikleri. Odaklanmaya çalışıyorum ama pek sevebildiğim söylenemez. Ancak yemeklerinizi çok seviyorum. Türk yemeklerini çok lezzetli buluyorum ” diyerek sözlerine son verdi.


Haber/İçerik: Derya Fırıncı - KSKBasketbol.net
Dixon: "Bu sene de savaşmaya devam edeceğiz" Dixon: "Bu sene de savaşmaya devam edeceğiz" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 16:45 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.