Advertisement

D-Wash'tan Taraftara Çağrı

Olin Edirne'nin başarılı oyun kurucusu Darius Washington, Edirneli taraftarlara seslenerek, hafta sonu oynanacak Uşak Sportif karşılaşmasında tribünlerin dolu olmasının takımı daha fazla ateşleyeceğini belirtti..
      
Olin Edirne Basketbol Kulübünden yapılan yazılı açıklamada, Washington'un taraftara maç için çağrıda bulunduğu belirtildi. Açıklamada görüşlerine yer verilen Washington, 26 Ekim Cumartesi günü saat 17:00'de oynanacak Uşak Sportif karşılaşmasının önemli olduğunu ifade etti.
      
Oyuncuların seyirci desteği altında oyuna daha çok konsantre olduğunu aktaran Washington, "Uşak Sportif karşılaşmasında tribünlerin dolu olması bizi daha fazla ateşleyecektir. Bu maçı mutlaka kazanmamız gerekiyor. Biz sahada elimizden geleni yapacağız" ifadelerini kullandı.
      
Olin Edirne taraftarının tüm Türkiye'de bilindiğini vurgulayan Washington, rakip takımlar için Mimar Sinan Spor Salonunda oynamanın zor olduğunu belirtti.
      
Takıma gelmeden önce arkadaşlarının sarı-yeşil taraftarın etkili tezahüratlar yaptığını anlattığını ifade eden Washington, şunlar kaydetti: "Şimdi sarı-yeşil forma altında bu tezahüratı, bu güzel ortamı ben de yaşamak istiyorum. Ben taraftarın yoğun desteğinden, salondaki havadan fazlasıyla beslenen bir oyuncuyum. Edirne küçük ama güzel bir şehir. Basketbola yoğun bir ilgi olduğunu dışarıya çıktığımda görüyorum. Bana karşı da yoğun bir ilgi var. Basketbola ve şahsıma gösterilen bu ilgiden oldukça memnun oluyorum. Takım içinde de çok güzel bir ortam oluştu. Edirne'ye geldiğim için memnunum."
D-Wash'tan Taraftara Çağrı D-Wash'tan Taraftara Çağrı Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 15:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.