Advertisement

Batuhan Görece MixBasket'te

MixBasket kadrosuna yeni bir yazar dahil etti. Bundan böyle Batuhan Görece de yazılarıyla MixBasket'te olacak. Batuhan'ı kendi ağzından tanıyalım:

Adım Batuhan Görece. 22 yaşındayım, Sabancı Üniversitesi Ekonomi bölümü son sınıf öğrencisiyim. Basketbola ilgim çocukluğumdan beri mevcut. 8 sene Fenerbahçe, Armada, TED gibi takımların altyapısında basketbol oynadım. İlgi alanım özellikle NBA, çoğu maçı izliyorum. BBL ve Euroleague maçlarını da kaçırmamaya özen gösteriyorum. Yazmaya yeni başladım, önce kendi blogumu açtım; hem futbol hem de basketbol üzerine yazmayı düşündüm ama ikisi birlikte çok vakit alacağından basketbolu seçtim. İnternette basketbolla ilgili detaylı ve güncel bilgi veren blogları araştırdığımda karşıma Mixbasket çıktı ve ilgisi, tarzı hoşuma gitti.
Batuhan Görece MixBasket'te Batuhan Görece MixBasket'te Reviewed by Adsız on 21:33 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.