Advertisement

Manu'nun Hedefi Euroleague'de Başarı

Galatasaray Liv Hospital'ın Gürcü forveti Manuchar Markoishvili, adım adım ilerleyerek Turkish Airlines Euroleague'de play-off oynamak istediklerini söyledi. Galatasaray Liv Hospital'ın başarısında Porto Rikolu oyun kurucu Carlos Arroyo'nun büyük etkisinin olduğunu vurgulayan Markoishvili; "Arroyo inanılmaz bir profesyonel" dedi.

Turkish Airlines Euroleague'in resmi internet sitesine konuşan Markoishvili, Turkish Airlines Euroleague'de iddialarını sürdürdüklerini hatırlatarak, "Turkish Airlines Euroleague'de play-off şansımızı devam ettirmemiz çok önemli. Büyük düşünerek, maçlara tek tek konsantre olarak başarılı olabiliriz. Adım adım ilerleyerek Euroleague'de play-off oynamak istiyoruz. Play-off turuna kaldığımızda o güvenle daha fazlasını da yapabiliriz" ifadelerini kullandı.

Markoishvili, Turkish Airlines Euroleague gibi önemli bir arenada mücadele ettiği için mutlu olduğunu belirterek, "Kariyerim boyunca önemli antrenörler ve oyuncularla çalışma fırsatı yakaladım. Ama Turkish Airlines Euroleague'de fazla oynama şansı elde edememiştim. O yüzden büyük kulüplerle yarış içinde olmak beni mutlu ve motive ediyor. Böyle bir fırsata sahip olduğum için kendimi şanslı hissediyorum" diye konuştu.

Sakatlıktan döndükten sonra Turkish Airlines Euroleague'de Lokomotiv Kuban karşısında sergilediği performansa değinen Gürcü basketbolcu, şöyle devam etti: "Maçın başlarında biraz gergindim. Hücumda güvenimin yerine gelmesi için biraz savunmama odaklandım. Hücumda beni aktif hale getirdikleri için maçtan sonra takım arkadaşlarıma teşekkür ettim. Bana birçok boş şut atma fırsatı sundular. Lokomotiv Kuban'a karşı bu kadar fazla süre alabileceğimi düşünmüyordum, bu beni mutlu etti. Maç esnasında geçirdiğim operasyon ile ilgili bir sorun hissetmedim. Sadece takımın ritmine ayak uydurmaya çalıştım." Rusya'da Lokomotiv Kuban'a karşı alınan sonuçta başarılı bir savunma performansı sergilediklerini kaydeden 27 yaşındaki basketbolcu, az top kaybı yapmalarının da 67-66'lık galibiyette önemli rol oynadığını ifade etti.

Markoishvili, Galatasaray Liv Hospital'ın başarısında Porto Rikolu oyun kurucu Carlos Arroyo'nun büyük etkisinin olduğunu vurguladı. Tecrübeli basketbolcunun takıma katkısının üst düzey olduğunu aktaran Markoishvili, "Arroyo inanılmaz bir profesyonel. Antrenmanlarda ve maçlarda hepimize örnek oluyor. Sürekli antrenmanlara ilk gelen ve son çıkan olur. Takımı motive eder. Hücumda ona çok güveniyoruz. Etrafınızda böyle tecrübeli bir oyuncu olması harika" şeklinde konuştu.

Aşil tendonu sakatlığı nedeniyle 3 ay sahalardan uzak kalan Markoishvili, kendi sakatlığının yanı sıra sarı-kırmızılıların önemli isimleri; Jamont Gordon, Nate Jawai ve Ersin Dağlı'nın yokluğunun da takımı çok fazla etkilediğini hatırlattı. Galatasaray Liv Hospital'ın sakatlıklar nedeniyle oyun planının bozulduğunu aktaran Gürcü oyuncu, "Zor bir zaman geçiriyoruz. 4 oyuncunun sakatlanması nedeniyle oyun planımızı değiştirmek zorunda kaldık. Aslında sahadaki oyuncular için de zor bir durum. Farklı rollere ve ekstra süre almaya adapte olmak durumundalar. İniş çıkışlar yaşadık ama sonunda istikrarı yakaladık" değerlendirmesinde bulundu.

Turkish Airlines Euroleague'de 21 Mart Cuma günü İstanbul'da oynayacakları Bayern Münih maçını kazanabilmek için savunmada yüksek konsantrasyonla mücadele etmeleri gerektiğini belirten Markoishvili, kendilerini sürekli destekleyen sarı-kırmızılı taraftarlara da övgüler yağdırdı.

Manu'nun Hedefi Euroleague'de Başarı Manu'nun Hedefi Euroleague'de Başarı Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 21:58 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.