Advertisement

Spor Toto Kadınlar Türkiye Kupası Basın Toplantısı Yapıldı



Ankara’nın ev sahipliğinde 7-11 Ocak tarihlerinde organize edilecek ve LigTv’den naklen yayınlanacak olan Spor Toto Kadınlar Türkiye Kupası 8’li Finallerin basın toplantısı bugün Ankara Spor Salonu toplantı salonunda yapıldı.

Toplantıya Türkiye Basketbol Federasyonu Yönetim Kurulu Üyeleri Kamil Uzun ile Alpay Ünal, TBF Kadın Ligleri Koordinatörü Murat Tümer, TBF Erkek Ligleri Koordinatörü Ayhan Özgümüş, Ünilig Koordinatörü İlke Ortaç Alatan ile birlikte kupayı kazanmak için mücadele edecek sekiz takımdan Ankara’ya gelmiş olan üç takımın antrenörleri ve oyuncuları katıldı.

Açılış konuşmasına yeni yılın herkese hayırlar getirmesini dileyerek başlayan TBF Yönetim Kurulu Üyesi ve Eğitim Kurulu Başkanı Kamil Uzun, “Spor, kardeşlik, dostluk ve centilmenliktir. Kadınlarımız da spor camiası için bu konudaki en iyi örneklerden biri. Ankara’da oynanacak kupa maçlarında herkese başarılar dilerken, centilmenlik adına önce kulüp yöneticilerimizin sonra teknik heyetlerimizin ve oyuncularımızın  son olarak da taraftarların üzerine düşen örnek davranışları sergileyeceklerine eminim” dedi.  

TBF Yönetim Kurulu Üyesi Alpay Ünal ise, yeni yılda takımlara Türkiye’de ve Avrupa’da başarılar dilerken, “Ülkemizin birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyduğu bugünlerde kadın sporcularımızın herkese örnek olacağını düşünüyorum. 2014 yılı hepimize hayırlı olsun. Hem Türkiye’de hem de Avrupa’da mücadele eden tüm takımlarımıza başarılar diliyorum” diye konuştu.
Ünilig Koordinatörü eski basketbolcu İlke Ortaç Alatan, yaptığı konuşmada “Yeni yılın ilk kupası için mücadele edecek olan tüm takımlara başarılar diliyorum. Umarım hem bu kupa mücadelesi hem de tüm sezon hepiniz için sağlıkla biter” dedi.  

TBF Kadın Ligleri Koordinatörü Murat Tümer, tüm takımlara başarılar diyerek başladığı konuşmasında, “Ankara’da Avrupa’nın en kaliteli liginin, 8 güçlü takımının vereceği mücadelede çok güzel maçlar izleyeceğiz. Başkentli basketbolseverleri salona davet ediyoruz. Yeni yılın ilk kupası ve tüm sezon için takımlarımıza başarılar diliyorum” diye konuştu. 

Turnuvanın teknik ayrıntılarına ilişkin bilgiler verdikten sonra TBF Erkek Ligleri Koordinatörü Ayhan Özgümüş de “Kaliteli oyuncu, antrenör ve takımların olduğu bu organizasyona seyircilerimizin de salona gelerek destek vermesini arzuluyoruz. Dolu tribünlere karşı güzel bir atmosferde kupanın sekizli finallerini oynamayı hedefliyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.      

Adana Botaş Antrenörü Aziz Akkaya, bu kupada daha önce 4 kez final oynadığını vurgulayarak, “Yeni yılın ilk kupası için oldukça heyecanlıyız. Spor Toto Türkiye Kupası başlayıp sezonu ülkemizde düzenlenecek 2014 FIBA Kadınlar Dünya Şampiyonası ile güzel bir şekilde noktalayacağız. Daha önce 4 kez final oynadığım bu kupayı artık kazanmak istiyorum. Üst üste üç  galibiyet, bir kupa, elbette çok kolay değil. Bunu başarmak için elimizden geleni yapacağız. Ayrıca maçları canlı olarak yayınlayacak olan Lig TV’ye ve bize destek veren Spor Toto’ya çok teşekkür ederken, ligdeki ilk yılında kupada finallere kalan Konak Belediyesi’ni de tebrik ediyorum” dedi.

Adana temsilcisinin oyuncusu Esra Atacan ise, “Tıpkı ben de antrenörüm gibi 4 kez bu kupanın finalinde mücadele ettim ve kazanamadım. Umarım bu kez başaracağız. Takım olarak iyi oynadığımızda rakibin kim olduğu önemli değil. Bizim takım halinde gücümüz kupa için yeterli. Yeni yılda herkese sağlık ve başarı diliyorum” diye konuştu.   

Konak Belediyesi Antrenörü Erman Okerman, sakatsızlık bir yıl dileyerek başladığı konuşmasında, Ben de ilk olarak Lig Tv’ye ve Spor Toto’ya kadın basketboluna verdiği destekten ötürü teşekkür etmek istiyorum. Bu destek sayesinde bizlerin de organizasyon kalitesi bir kademe yükseliyor. Yarından itibaren Ankara’da güzel maçlar oynanacak. Günlük performanslar ön plana çıkacak. Sağlık problemleri yaşıyor olmamıza rağmen Ankara’ya en hazır şekilde geldik. Kulüp olarak TKBL’deki ilk yılımızda bu mücadelede kalarak önemli bir iş yaptık, şimdi ise bir tur daha atlamayı hedefliyoruz” dedi.
İzmir temsilcisinin oyuncusu Didem Süer de lige renk katan bir takım olduklarını ifade ederken, “Çalışmalarımızın karşılığını alıyoruz, şanslıyız ve bu lige renk katıyoruz. Kupanın ilk maçında tecrübeli bir kulüp olan Botaş ile karşılaşacağız. Basketbol seyirci ile güzel olan bir spor. Ankaralı basketbolseverlerin bizi yalnız bırakmamasını istiyoruz” diye konuştu.  

Galatasaray Odeabank Antrenörü Ekrem Memnun, son yıllarda bu kupayı birkaç kez kazandıklarını vurgulayarak, “Bu kez de Ankara’ya kupayı kaldırmak için geldik. Tüm hazırlıklarımızı yaptık, gücümüz ve motivasyonumuz kazanmak için üst düzeyde. Yaklaşık bir buçuk senedir tam kadro olarak hiçbir maçta mücadele etmedik ama şimdi siz sorduğunuz için söylüyorum. Evet, sakatlıklarımız var ama ben bunları hiçbir zaman dile getiren bir tavır içinde olmadım. İyi bir turnuva olacak ve kupayı kazanmak için mücadele edeceğiz” dedi.

Sarı Kırmızılı takımın oyuncusu Ayşe Cora ise, “Kupanın ilk maçında Beşiktaş ile bir derbi mücadelesine çıkacağız. Kadromuzda sakat olan oyuncular var ve ben de bunlardan biriyim ama biz her zaman sahaya 5 kişi çıkıp mücadele etmesini bildik. Kupada da böyle olacak. Hedefimiz 3 galibiyet. Herkese başarılar dilerim” diyerek sözlerini noktaladı.

7 Ocak Salı - Çeyrek Final

17:30 Konak Belediye - Botaş
20:00 Galatasaray Odeabank - Beşiktaş

8 Ocak Çarşamba - Çeyrek Final

17:30 Kayseri Kaski - Mersin BŞB.
20:00 Tarsus Belediye - Fenerbahçe

9 Ocak Perşembe - Yarı Final

11 Ocak Cumartesi - Final

İçerik :Tbf.org
Spor Toto Kadınlar Türkiye Kupası Basın Toplantısı Yapıldı Spor Toto Kadınlar Türkiye Kupası Basın Toplantısı Yapıldı Reviewed by Unknown on 15:47 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.