Advertisement

Barış Ermiş: "Basketbolu özlemiştim"

Kısa bir süre önce dahil olduğu Royal Halı Gaziantep’te gösterdiği başarılı performansla dikkatleri çeken Barış Ermiş, sistemi olan bir takıma gelmenin, başarısını daha yukarıya çektiğini söyledi. Ermiş, bundan sonra da başarısının artarak devam etmesini istediğini söyledi.

Takıma yeni katılmasına rağmen, Royal Halı Gaziantep’in aldığı başarılı sonuçlarda pay sahibi olan Barış Ermiş, Telgraf'a konuşurken, bunun sadece kendisi ile ilgili olmadığını söyledi. Tecrübeli oyun kurucu Barış Ermiş, oynamayı da özlediğini belirterek, “Benden daha çok takımın kimyası önemli bir neden. İyi bir koçla çalışmaları da bir nedendir. Zdovc’u biliyordum, felsefesini biliyordum, burayı seçmemin nedenlerinden biri de bu. İyi kurulmuş bir takımın içine girmek daha kolay oluyor, bir oyuncu için. Fenerbahçe Ülker’de istediğim süreyi alamıyordum, bundan dolayı da mutsuzdum ve basketbolu özlemiştim. Form durumumu da yüksek tutmuştum. Royal Halı Gaziantep'te iyi bir kaynaşma oldu, şu an için her şey iyi gidiyor” dedi.

Zdovc’un sistemine uzak bir oyuncu olmadığını belirten Barış, kurulmuş bir sistemin içine katılmanın başarıyı da beraberinde getirdiğini söyledi. Barış Ermiş, şöyle konuştu: “Artık tecrübeli oyuncular sınıfına giriyorum. Basketbol da bilinmez bir denklem değil, üç aşağı beş yukarı sistemler aynı. Obradoviç ile oynadığımız sistemle, Zdovc’un sistemi de benzer sistemler. Ben de takıma geldiğim zaman roller belliydi. Benden istenen de belliydi. Guard olarak elimde topun biraz daha fazla kalması, daha çok üretmem istendi. Bu sistem içinde bunları yapabildiğim için mutluyum. Zaten sistemi olan, iyi giden bir takımdı. Ben de dahil oldum. Hedefimiz daha yukarılara tırmanmak.”

FIBA Eurochallenge Cup’ta haftanın en iyi beşine seçilmesini de değerlendiren Barış Ermiş, en iyi beşte olmanın gurur verici olduğunu söyledi. Takıma yapacağı katkıyla bu beşte olmaya devam etmek istediğini dile getiren Barış, “Bir oyuncu için gurur verici bir durum oynadığın turnuvada en iyi beşe seçilmek. Eurochallenge’da en iyi beşe seçildiğimi ben de bugün öğrendim. Bu da benim için gurur verici bir durum. Umarım takımıma her hafta katkı yapar, her hafta o beşte olurum.” şeklinde konuştu. 


İçerik: Telgraf.net
Barış Ermiş: "Basketbolu özlemiştim" Barış Ermiş: "Basketbolu özlemiştim" Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 01:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.