Advertisement

Iverson'dan Burak Bıyıktay'a Taş

Beşiktaş'ın yıldız oyuncusu Allen Iverson, Amerika'daki bir web sitesine verdiği röportajda Burak Bıyıktay hakkında ağır konuşmuş: "Antrenörümüzün beni nasıl oynatacağı sanırım zaman alacak."

Tecrübeli oyuncu Avrupa'daki basketbolun sertliğinden, Avrupa'ya alışma sürecinden, performansının ve fiziksel olarak durumundan, kariyerinden ve hedeflerinden bahsetti:

- Son maçta 18 sayı buldum. Hücumda rol alıp almamak benim için sorun değil. Sanırım coachun beni nasıl kullanacağını anlaması ve benim ne zaman neler yapabileceğimi öğrenmesi biraz zaman alacak.
- Burada fiziksel olarak çok sertlik var. Buna alışmam gerekiyor.
- Fiziksel olarak çok iyi durumdayım. Tahtaya vurmam gerekiyor. Yüzde 100 kuvvetime çok yaklaştım.
- Ligde 2 sayı attıktan sonra Almanya’da 18 sayı atmamın en önemli nedeni daha çok oynamam. Fenerbahçe Ülker maçında uzun bir zamandan sonra maç yapmak zordu. Kısa bir süre oynayıp ardından ikinci çeyreğin tamamında oturup, sonra devrede de dinlenip üçüncü periyotta yine kısa süre oynadıktan sonra son bölümde yine oturmak bana göre değil. Ritmi yakalayamıyorum. Goettingen maçında daha fazla oynayınca oyunun akışına girdim. Sahada daha fazla kalırsam bu benim için daha kolay ve iyi olur.
- Bu takıma NBA’de olduğu gibi her şeyimi vermek istiyorum. Beni izleyenlerin beklentilerini karşılamam gerekiyor. İnsanların beni izlemeye gelmesi müthiş bir duygu. Onlara unutamayacağı anlar yaşatmak ve konuşacağı şeyleri izlettirmek benim görevim.
- Oyun planımız çok farklı değil. Zaten basketbolda Lakers’ın üçgen hücumu haricinde büyük farklılıklar yok. Sadece setleri öğrenmek sorun. Ben de bunları kağıt üzerinden çözmeye çalışıyorum. Zamanla bunlara da uyum sağlayacağım.
- Maçların NBA’e oranla 8 dakika kısa olması ilginç. Zaman çok çabuk geçiyor.
- Yeniden NBA’e dönmek istemiyorum. Bu amacımı zaten başardım. NBA seviyesinde herkesin başaramayacağı şeyleri başardım. NBA zamanımla gurur duyuyorum ama artık buradayım. Yapmak istediğim şeyi yapıyorum. Beşiktaş bana şans verdi ve eğer yeniden NBA’e dönmek istesem bu takımımı yüz üstü bırakmak olur. Başarılı olursak kariyerimi burada bitirmek istiyorum.
- Hedefim burada kazanmak… Benim yaptığım her şey takım bazlı. Kontrat bana geldiğinde bireysel hiçbir şey istemedim. Tüm hedeflerim takım başarısıyla doğru orantılı oldu. Tek amacım burada maçları kazanmak. İlk üç maçımı kazanmak ağzımda kötü bir tat bıraktı.
- Yemeklere alışmak biraz zor oldu. Otelde her gün, ızgara tavuk ve patetes kızartması yiyorum. Ama artık Friday’s’i buldum ve orada yemek yiyorum. Eşim gelince daha da rahat olacak. Onlar da bu hafta geliyor.
- Kariyerimde ne kadar yıl kaldığı ailemle bağlantılı. Onlar benimle burada olabildiği sürece devam etmek istiyorum. Eğer sağlıklı olup yüksek seviyemi kaybetmezsem oynamaya devam ederim. Eğer takımımın kazanmasına yardım edemiyorsam, takımı ve taraftarı incitmem bırakırım.
Iverson'dan Burak Bıyıktay'a Taş Iverson'dan Burak Bıyıktay'a Taş Reviewed by Adsız on 16:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.