Advertisement

Mahmudi: "CSKA'yı Yeneceğimizi Düşünüyordum"

Galatasaray Medical Park'ın başarılı antrenörü Oktay Mahmudi, CSKA Moskova galibiyeti sonrasında yaptığı açıklamada CSKA'yı yeneceğimizi düşünüyordum dedi. Tecrübeli koç sözlerini şu şekilde sürdürdü: "''Maç boyunca hızlı hücumlardan sayı yememeyi hedefledik. İlk devre bunu başardık, ancak ikinci yarı bunu yapamadık. 3. devreye iyi başlayamadık ama sonra istediğimiz savunmayı yapabildik. Neticede bir galibiyet elde ettik. Maçın genelinde iyi oynadık. Sadece mücadele kısmında değil, aynı zamanda akıllı da oynadık. 'Zaaflarımızın olduğunun da farkındayız. Ama kimseden korkmuyoruz. Sezona başlarken, hiç bir şeyin sözünü vermedik. Biz 'CSKA Moskova'yı yeneceğiz' demedik. Biz sadece kendimiz olmaya çalıştık. Belki de insanların beğenisini böyle kazandık. Bizim için bu baskı da olsa, aynı zaman da bir keyif. Dörtlü Final'e ulaşırız, ulaşmayız bilemem. Ama nöbetçi suçlu buradadır, oraya gidemezsek antrenör olarak nöbetçi suçlu ben olurum.'' 
Mahmudi: "CSKA'yı Yeneceğimizi Düşünüyordum" Mahmudi: "CSKA'yı Yeneceğimizi Düşünüyordum" Reviewed by Adsız on 11:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.