Advertisement

Ataman, Taraftarlarına Sitemkâr

Son haftalarda aldığı başarılı sonuçlarla ligde ve EuroChallenge Cup'ta zirve yarışını sürdüren Beşiktaş Milangaz'da deneyimli coach Ergin Ataman, taraftarların maç içerisinde yönetim aleyhine yaptığı tezahüratlardan rahatsız. Ataman, geçtiğimiz hafta sonu oynanan Türk Telekom maçı sonrası taraftarların oyuncuları tribüne çağırmasının ardından oyunculara izin vermeyerek direkt soyunma odasına göndermişti..

Konuyla ilgili olarak bugün TRT Spor'a açıklamalarda bulunan Ergin Ataman, konuyla ilgili olarak şu ifadeleri kullandı; ”Taraftarlarımızın bizi her zaman, her şartta desteklediğini fırsat yakaladıkça söylüyorum. Tribünlerimiz rakip üzerinde baskı oluşturuyor, oyuncularımızı rahatlatıyor. Ancak Türk Telekom maçında çok farklı bir ortam vardı. Mücadele dozu yüksek bir karşılaşmaya çıkmamıza rağmen takım destek görmezken, en kritik anlarda bile protesto vardı. Düşünün ki, maçın bitimine 1 dakika kala biz serbest atış kullanırken, ‘Yeter’ tezahüratları yükseliyor. Bunu kabul etmek mümkün değil… Destek beklerken böylesine bir ortamla karşılaşmak bizi üzdü.

Ben kimsenin adamı değilim, Beşiktaş’ın antrenörüyüm. Beşiktaş’ın başarısı için mücadele ediyoruz. Bu tip tezahüratların basketbol sahalarında olması beni üzüyor. Bir takım hesaplar uğruna bu işleri yapanlar olduğunu da çok iyi biliyorum. Protesto istiyorlarsa nerede istiyorlarsa yapabilirler, ancak maç sırasında bu tip olayların yaşanması bizi olumsuz etkiliyor. Ben yeri geldiğinde bu takım için yönetimle de karşı karşıya geldim, bazı idarecilerle de tartıştım. Takımımız galip, ancak ben çok üzgünüm. Yani bu protestolar da bir anlamda amacına ulaştı, bizi üzdüler ve canımızı sıktılar.

Taraftarlarımızın şunu iyi bilmesini istiyorum, ben kendi adıma Beşiktaş Basketbol Takımı için çalışıyorum. Yönetimler, antrenörler, oyuncular gelip geçicidir. Beşiktaş için çalıştığımız sürece, başarılı olmak için elimizden geleni yapıyoruz. Eğer buna engel olmaya çalışanlar varsa, bizim de tepki göstermemiz normaldir. Herkes için protesto olabilir, ancak bunun yeri spor sahaları olmamalı.”
Ataman, Taraftarlarına Sitemkâr Ataman, Taraftarlarına Sitemkâr Reviewed by Ferhat Yeşiltaş on 18:26 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.