Advertisement

Ersan: "Efes'i Tercih Ettim Çünkü..."

Anadolu Efes'in ses getiren transferinden biri olan Ersan İlyasova, niçin Anadolu Efes'i tercih ettiğini açıkladı. Milli oyuncumuz kendisine bir çok teklifin geldiğini ancak Efes'in çok iyi bir kadro kurmasının kararını bu yönde etkilediğini belirtti. Efes'in resmi sitesindeki haber şu şekilde:

Anadolu Efes’in NBA takımlarından Milwaukee Bucks’tan transfer ettiği Ersan İlyasova transferi ile ilgili olarak görüşlerini açıkladı. İlyasova kendisine bir çok teklifin geldiğini ama Anadolu Efes’in çok güçlü bir kadro kurduğunu ve bu yüzden tercih ettiğini söyledi.

İlyasova sözlerine şöyle devam etti: “Yeniden THY Avrupa Ligi'nde oynayacak olmam beni heyecanlandırıyor. Anadolu Efes oldukça güçlü bir takım kurdu. Sözleşmem NBA'deki lokavt sona erene kadar ama FIBA kurallarda bir değişiklik yaparsa sezon sonuna kadar kalmayı düşünüyorum. Buraya gelmemin nedeni Anadolu Efes'in iyi bir kadro kurması ve Avrupa Ligi'nde bu sezon dörtlü finalin İstanbul'da yapılacak olması. Anadolu Efes'in kurduğu kadro ile bu sezon THY Avrupa Ligi'nde başarılı olacağına inanıyorum. Bana bir sürü teklif geldi ama Anadolu Efes'i seçtim. Çünkü çok güzel bir kadro kurdular. Kazanma potansiyeli yüksek bir takım. O yüzden geldim...”
Ersan: "Efes'i Tercih Ettim Çünkü..." Ersan: "Efes'i Tercih Ettim Çünkü..." Reviewed by Adsız on 00:52 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.