Advertisement

Josh Heytvelt'i Roma Kaptı

Önümüzdeki yıllar içerisinde ligde seyretmek istediğim oyuncular listesinin en başındaydı Josh Heytvelt. Oyak Renault'nun kısıtlı bütçeyle bulup getirdiği en iyi transfer bana göre son yıllarda. Boyalı alan dışında yüksek yüzdeli şutu sayesinde her daim farkını ortaya koyarak bu ligin standartlarının üzerinde olduğunu gösterdi. Renault'nun lige tutunmasında çok emeği var. Seneye Oyak Renault'da devam etmeyeceğini %99 ihtimal veriyordum ama Türkiye'de kalmasını, onu bir sene daha seyretmeyi çok istiyordum. Efes Pilsen maçındaki basketbolundan sonra "Tamam, bu adam seneye Efes'te." diyerek öngörüde bulunmuştum. Josh, başarılı geçen sezonun ardından Lottomatica Roma ile anlaşmış. Sonuna kadar haketti oralarda olmayı, hatta daha üst seviyelerde bile oynayacak kapasitede. Keyifle takip edeceğim İtalya'daki kariyerini. Ve biliyorum ki Heyvelt de bir kez daha TBL'ye gelmesi için dua edilen oyuncular arasında yerini alacak.
Josh Heytvelt'i Roma Kaptı Josh Heytvelt'i Roma Kaptı Reviewed by Adsız on 17:16 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.