Advertisement

Hayret! Cumhurbaşkanlığı Kupası TV'de!

http://static.guncel.net/archive/5191/TdKaadz3W10.jpg
Valla ben de şaşırdım. Beko Basketbol Ligi ve Türkiye Kupası yayını olmayınca Cumhurbaşkanlığı Kupası'nın da olmaz diye hiç sallamadım ama bugün şurda gördüm haberi. 11 Ekim Cumartesi günü hem erkeklerde hem de bayanlarda Cumhurbaşkanlığı Kupası maçları oynanacak biliyorsunuz. Yayın haklarını SKYTÜRK ve SporMax almış.. Bayanların maçı ise Kanal 24'ten canlı verilecekmiş..

Maç programı ise şöyle:

14:00 Fenerbahçe-Galatasaray (BYN. CUMHURBAŞKANLIĞI KUP.)
17:30 Türk Telekom- Fenerbahçe Ülker (ERK. CUMHURBAŞKANLIĞI KUP.)
Hayret! Cumhurbaşkanlığı Kupası TV'de! Hayret! Cumhurbaşkanlığı Kupası TV'de! Reviewed by Adsız on 22:38 Rating: 5

2 yorum:

Adsız dedi ki...

abi doğrumu bu ben baktım yayın akışında öle bişe yok ya yanlış bilgi almayalım?

Adsız dedi ki...

http://www.tbf.org.tr/tbfweb/tbfweb2.nsf/($$Lookup_TBFV1_BasinBulteni_20052006BCBK_WEB_View)/90BE0DE69102CF82C22574DC00433FED?OpenDocument

BURDAN BAKABİLİRSİN..

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.