Advertisement

Fener İdman Yaptı: 83-46




Yuh be kardeşim... Sözde Beko Basketbol Ligi dengeliymiş. Bu mu denge? 37 sayı fark ilk haftadan.. Fener'e bakıyorum her adam skor yapmış... Tam bir idman maçı olmuş. İlk periyotta bitmiş zaten maç.. 11-0'lık bir başlangıç ile 24-8 geçilmiş çeyrek..

İkinci periyoda Hakan Demirel başlamış guard olarak.. Daha önceki yazımda da belirtmiştim, bu sene daha çok şans bulur diye.. Bugün şansını iyi kullanmış. 2. periyotta Emir Preldzic ve Devin Smith azmışlar, CASA'da Prowell ve Bell'in çabaları yetersiz kalmış.Kısa bir not; Emir bu sezon çok istekli ve takımın lideriymiş gibi oynuyor.. Bu olay bazen kötü yansıyor takıma..

3. ve 4. periyot ise tam gırgır olmuş anlaşılan. Maçı izlemedim ama al gülüm ver gülüme dönmüş iş. Maçın son 6,5 dakikasında CASA hala 40'ı bulamamış bir halde.. 69-39 skor. Gordan,Vidmar,Preldzic atmaya devam ediyorlar.. F.Bahçe Ülker şov sürüyor.

Maçın skoru da 83-46 tayin olmuş.. Biliyorum masal gibi bir anlatım oldu. Mazur görün; okul çok yoruyor beni.. Bu yüzden kısa kestim, maçı özetlemek istedim. Unutmadan bir şey daha söyleyeyim; CASA Ted iyi bir 5 numara bulmazsa veya ara transferde kaliteli adamlar alamazsa TB2L onu bekler...

SALON: Abdi İpekçi Spor Salonu

HAKEMLER: Aytuğ Ekti, Ozan Çakar, Serkan Sert

FENERBAHÇE ÜLKER (83): Marques Gren 3 (1 ribaund, 7 asist), Mirsad Türkcan 7 (7 ribaund), Rasim Başak 3 (1 ribaund), Gordon Giricek 15 (3 ribaund, 1 asist), Damir Mrsic 5 (5 ribaund, 2 asist), Gasper Vidmar 11 (11 ribaund, 1 asist), Hakan Demirel 3 (1 ribaund, 1 asist), Oğuz Savaş 9 (7 ribaund, 2 asist), Devin Smith 11 (8 ribaund, 4 asist), Serhat Çetin, Emir Preldzic 16 (2 ribaund, 2 asist)

CASA TED ANKARA KOLEJLİLER (46): Özgür Adıgüzel (1 ribaund, 1 asist), Polat Kaya 5 (7 ribaund), Caner Öner (1 ribaund), Ziya Yarkan, Cevat Alper Özcan, Caner Erdeniz 3 (2 ribaund), Önder Külçebaş 4 (1 ribaund), Kevin Bell 8 (2 ribaund), Tovarice Laquan Prowell 17 (7 ribaund, 2 asist), Erek Hansen 9 (9 ribaund, 1 asist)

1.PERİYOT: 24-8
2.PERİYOT: 21-14
3.PERİYOT: 19-8
4.PERİYOT: 19-16










Fener İdman Yaptı: 83-46 Fener İdman Yaptı: 83-46 Reviewed by Adsız on 22:04 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.