Advertisement

Bak Sen Şu Bowen'a!

97-98 yılında Oyak Renault'ta forma giyen, şimdilerde NBA'de olan Ryan Bowen, Türkiye'deki anılarını ve yaşamını anlatmış.. Ama söyledikleri gerçekten hoş değil.. Doğrudur belki ama millet olarak bu kadar kötü duruma düşmemeliyiz diye düşiünüyorum.. Bakın neler demiş: "Coachlar dahil olmak üzere 20 kişilik kafilenin 15'i bu evde kalıyorduk. Hepimiz bu küçük evde kalıyorduk. Yataklar yere döşek olarak seriliyordu. Ben yeni olduğum için kendi yatak takımlarımı ve çarşafımı getirmesini bilmiyordum. Diğer oyuncular kendi takımlarını çıkarıp, yataklarına serdi. Evde ısıtıcı da olmadığından soğuktan adeta dondum. Bu arada köpekler sabaha kadar havlayarak beni unutmadı. Şimdi hatırlıyorum da, tüm gece kışlık ceketimle yatmak zorunda kalmıştım. Bir de kendime sürekli soruyordum; ''Yarınki maça asla dünyada çıkamam''.Diğer oyuncular için bunlar önemli bir sey değildi. Onlar adeta bunu kabullenmişti. Ceketimle o geceyi geçirirken, köpeklerin sesleriyle sabahı zor ettim.'' şeklinde yorum yaptı.
Bak Sen Şu Bowen'a! Bak Sen Şu Bowen'a! Reviewed by Adsız on 19:31 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.