Advertisement

The Şok! Damir Mrsic Baba Olmuş!!!

http://img221.imageshack.us/img221/4125/damirmrsic2gs.jpg
İnanamıyorum, inanmayacağım da... Damir Mrsic'in en büyük hayranlarından biriyim.. Fakat Mrsic'in evli olduğunu ilk kez öğrenmiş oldum bu haberler.. Biz hep onu bekar ve Bosna'da nişanlı olarak bilirdik..

Tebrikler Mrşa... Kız babası olmuşsun şimdi yeni gördüm ve şaşırdım.. Her neyse Allah analı babalı büyütsün.. Beni basketbola bağlayan, hayatımın her anında ismini aklımdan geçirdiğim; defterlere,sıralara yazdığım büyük insan.. Seni çok seviyorum.. İyi ki varsın.. Dün seni yakından görmek öyle denli heyecanlıydı ki...

Haberin detayı için tıklayınız.
The Şok! Damir Mrsic Baba Olmuş!!! The Şok! Damir Mrsic Baba Olmuş!!! Reviewed by Adsız on 19:27 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Soru-Cevap-Bilgi

Blogger tarafından desteklenmektedir.